Sezamo: 9 din 10 coșuri conțin cel puțin un produs cu specific de Crăciun

Supermarketul online Sezamo anunță o creștere semnificativă a cererii pentru produsele specifice Crăciunului, cu 9 din 10 coșuri conținând cel puțin un astfel de produs. Cele mai vândute produse cu specific sunt brazii naturali Nordmann de 150–175 cm și 225–250 cm, coronița de brad natural de 30 cm, cozonacul însiropat Zexe de 1 kg și panettonele Clasic Chiostro di Saronno de 1 kg. cumparaturi Craciun pe Sezamo

„Pregătirile pentru sărbători sunt deja în plină desfășurare, chiar și cu săptămâni înainte de Crăciun. Aceasta nu reflectă doar dorința de a crea o atmosferă festivă în casele consumatorilor, dar și un comportament tot mai orientat spre achizițiile din timp, ceea ce permite un grad ridicat de organizare și reducerea stresului în perioada aglomerată a sărbătorilor. Conveniența și calitatea premium sunt factorii principali în deciziile de cumpărare. Clienții aleg produse care reflectă spiritul sărbătorilor și aduc un plus de valoare mesei festive. Categoria BIO și produsele artizanale continuă să crească, indicând un interes crescut pentru produse sănătoase și sustenabile”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Cozonacul, vedeta dulce a sezonului

Vânzările de cozonaci au înregistrat o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar categoria s-a extins cu 30% prin adăugarea unor noi branduri artizanale, precum Mara Mura, Rawmantic, San Delicio, și produse suplimentare de la alți artizani ca Atelierul de Tarte, Pain Plaisir, Zexe, Palmiye, Gre Bakery și Sempre Sano. Consumatorii experimentează din ce în ce mai mult, optând pentru specialități precum cozonac însiropat, cozonac cu fistic, cozonac fără zahăr, cozonac glazurat și cozonac Dubai.

La mare căutare sunt și dulciurile festive, precum ciocolată lucrată manual, praline, fursecuri de turtă dulce și alte delicatese care captează magia sezonului. Supermarketul a pregătit și o selecție largă de produse unice precum panettone Dolce & Gabbana, delicii de la Lindt, cum ar fi figurinele de Moș Crăciun de 1 kilogram și peste 10 calendare de Advent cu sortimente diferite de ciocolată (praline cu marțipan, figurine pentru brad și altele).

Categoria bake-off a crescut cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Făina premium a înregistrat o creștere spectaculoasă, de 6 ori mai mare decât în 2023, în timp ce îndulcitorii naturali și produsele pentru diete speciale, câștigă popularitate: vânzările de făină fără gluten s-au dublat.

 Clienții aleg produse proaspete de la producători locali

Fructele și legumele sunt în continuare preferate de către clienți, produsul cel mai vândut all-time fiind ceapa verde. Pe lângă asta, clienții mai preferă banane, portocale, clementine și zmeură.

Categoria lactate a beneficiat de o creștere semnificativă, în special pentru ouă BIO, care au înregistrat o dublare a vânzărilor. Ouăle de la găini pășunate au crescut de patru ori, comparativ cu anul trecut. Laptele integral nestandardizat, de la producători precum Artesana, Lăptăria cu Caimac și Lăptăria M au înregistrat creșteri mari, depășind ritmul întregii categorii.

Clienții sunt din ce în ce mai conștienți de valoarea produselor de calitate, iar brânzeturile artizanale, precum „cașul de capră” de la Zimbria, telemeaua de la Lăptăria M sau specialități de brânzeturi italiene artizanale, precum Morbidi Pecorino, sunt foarte căutate.
În ceea ce privește carnea, clienții preferă carne de miel, vițel, vițel tânăr și carne de vită, inclusiv opțiuni BIO, precum Silvania BIO, care are peste 12 produse Black Angus. Produsele de pește cu certificare Global GAP și salatele de icre cu un conținut de 40% icre de pește sunt și ele foarte populare în această perioadă. Produsul favorit al celor care optează pentru o variantă mai dietetică este curcanul BIO Topoloveni.

În ceea ce privește mezelurile, clienții aleg produse tradiționale, precum caltaboșul, tobă sau lebărul de la Zimbria, dar și mezeluri mai rafinate, precum Jamon Iberico sau Bellota. În această perioadă, vânzările din categoria mezelurilor au crescut cu aproximativ 30%.

Pentru clienții mai atenți la buget, există o gamă variată de brânzeturi sau mezeluri marcă proprie (Miil, Dacelo) și produse premium din carne proaspăt feliată (Prosciutto di Parma maturat 20 luni, Porchetta Montagna sau Salam Gran Magro).

Ready-to-eat – mesele festive fără efort

Categoria ready-to-eat a înregistrat o creștere de 25%, pe măsură ce consumatorii caută soluții rapide și delicioase pentru mesele de sărbători. Printre cele mai căutate preparate se numără cele preparate de către Sempre Sano – Furnizorul Casei Regale: sarmalele tradiționale, salata de boeuf, foie-gras, Beef Wellington și mușchiuleț de porc cu trufe.

lienții apreciază preparatele premium, realizate din ingrediente proaspete, care le permit să economisească timp fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea. Găleata de 2.3 litri de ciorbă și mușchiulețul Wellington sunt printre cele mai vândute produse din categoria "Ready to Eat".

Cadourile de lux, la mare căutare

„Produsele gata de oferit cadou, produsele festive și serviciile de livrare flexibile fac ușor pentru clienți să găsească și să trimită cadouri celor dragi cu doar câteva clickuri, fără a mai sta în trafic și fără aglomerație”, a adăugat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Se observă o tendință clară către produsele premium, mai ales în categoria de băuturi și coșuri cadou. Produsele de top, precum vinurile fine, șampania și băuturile spirtoase, sunt preferate ca daruri, în timp ce coșurile cadou gourmet, care includ combinații de brânzeturi, mezeluri, vinuri și dulciuri premium, continuă să fie alegerea ideală pentru reuniunile de familie sau pentru cadourile de business.

În oferta supermarketului online se găsesc mii de produse sezoniere, cum ar fi calendare Advent cu whiskey sau rom, condimente pentru cocktailuri și peste 140 de vinuri spumante potrivite pentru sărbătorirea Revelionului.

Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă.

Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
Supermarketul online Sezamo își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de noi produse, precum berile artizanale Delta și Anagram, berea...
Produse nutritie speciala Sezamo cumparaturi online egrocery sacosa cu produse freshf de la supermarketul online Sezamo. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri...