Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri speciale: carne proaspătă de oaie și miel de la Carmangeria Ozana, drob pregătit cu măiestrie de Sempre Sano și Tanti Maria, cozonaci și pască de la artizani locali precum Pain Plaisir, Zexe sau Atelierul de Tarte.
Pentru oferta de Paște, supermarketul online a pregătit reduceri speciale, de 20% la toată gama de cozonaci artizanali, iar SezaMicii, creați special pentru Sezamo de către Carmangeria Ozana, vor fi oferiți cu o reducere de 50%. Sezamo livrează fructe și legume proaspete de la fermele partenere, precum Nasul Roșu, Coșul cu Fructe și Ferma Lolita, în mai puțin de 6 ore de la recoltare. Toate produsele dedicate sărbătorilor pascale sunt prezentate în catalogul de Paște al supermarketului.
Campania de Paște se va desfășura pe tot parcursul acestei săptămâni. Programul Sezamo de Paște va fi următorul: în Joia și Vinerea Mare, Sezamo va funcționa după programul normal, sâmbătă, 4 mai, va livra între orele 6:00 și 20:00, duminică, în prima zi de Paște va fi închis, iar programul se va relua luni, 6 mai, între orele 14:00 și 22:00. Începând de marți, 7 mai, Sezamo își va relua activitatea la program normal.
Recent, supermarketul online a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să achiziționeze toate ingredientele necesare preparării rețetelor, cu doar câteva clickuri. Platforma conține peste 100 de rețete și este constant actualizată cu noi idei culinare. În plus, clienții care comandă de minimum 200 de lei până pe data de 2 mai pot câștiga un ajutor în bucătărie care să îi susțină la prepararea delicioaselor rețete, o friteuză cu aer cald Easy Fry&Grill 2 în 1 de la Tefal, cu 8 programe automate, temperatură ajustabilă de la 80°C la 200°C, aparat 2 în 1 pentru gătire cu aer cald sau grătar și rețete digitale integrate pentru extra inspirație. Mai multe despre evoluția Sezamo în ultimul an dar și a pieței de e-grocery, poți citi în această analiză marca Progresiv.
Sezamo este un one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată. Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferindu-le clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.