Selgros a început vânzarea de pachete turistice, în parteneriat cu TUI TravelCenter
Selgros Cash&Carry România a intrat pe piața turismului, odată cu lansarea platformei de pachete turistice Selgros Travel, operată de către TUI TravelCenter.
Alături de operatorul german de turism, Selgros urmează să prezinte lunar câte zece pachete turistice către destinații populare și exotice, dar oferă și posibilitatea de a efectua rezervări hoteliere în toată lumea.
„Dorința noastră a fost să răspundem nevoilor de relaxare și descoperire ale oamenilor și să le oferim clienților noștri posibilitatea de a achiziționa rapid și ușor pachete turistice. Prin Selgros Travel îmbinăm experiența TUI în turism la nivel global cu pasiunea și eficiența, valori definitorii pentru Selgros”, a declarat Alexandru Vlad, Director General Selgros România.
Printre pachetele lansate deja, Selgros le propune românilor o săptămână în stațiunea cubaneză Varadero, cu prețuri începând de la 999 de euro de persoană, excursii în Santorini, în septembrie, la 399 de euro sau sărbătorirea revelionului în Dubai, la 999 de euro.
„Ne bucură acest parteneriat și avem încredere în reușita lui. Este un model de succes în Europa, așa ne apropiem de clienți, transformăm procesul de achiziție într-unul facil și deschidem încă o ușă pentru toți turiștii români. Nu a fost niciodată mai ușor să călătorim oriunde în lume”, a declarat Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, compania activând pe piaţa locală din 2001. În prezent, Selgros deţine 21 magazine în marile orașe din România.
Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.



