Secom investește peste 0,5 mil. euro în rețeaua de magazine
Secom Healthcare alocă peste jumătate de milion de euro în rețeaua proprie de retail, investiția acoperind trei noi magazine, extinderea portofoliului de produse și servicii, activități de marketing și dezvoltarea competențelor echipei de consultanți.
Compania a deschis recent o noua locație în Promenada Mall din Craiova, iar în noiembrie va mai lansa alte două locații în București și Constanța, Secom Retail ajungând la 17 locații până la finalul anului. Dincolo de extinderea rețelei de magazine la nivel național, Secom Retail va introduce în portofoliu noi produse și servicii, iar în acest sens o parte din investițiile planificate pentru 2023 sunt direcționate și către dezvoltarea capabilităților echipei de consultanți.
În prezent, Secom oferă consumatorilor din magazinele sale două mari avantaje: acces la întreg portofoliul de peste 700 de produse premium, de la suplimente alimentare avansate, ceaiuri, alimente funcționale, la produse ecologice de îngrijire personală și cosmetice naturale, dar și acces gratuit la servicii de consultanță în fitoterapia științifică, oferite de specialiști cu experiență în domeniul medical.
Citește și: Secom, retailerul care se reinventează dincolo de granițele care l-au consacrat
„Magazinele reprezintă pentru noi mai mult decât un spațiu comercial, sunt o platformă educațională și de relaționare cu consumatorii noștri, care ne ajută să ducem mai departe misiunea Secom de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor. De aceea, este extrem de important ca, dincolo de portofoliul extins de sute de produse premium, să oferim vizitatorilor din magazinele noastre și parteneri avizați de discuție, empatici și deschiși să îi sprijine în călătoria lor spre un stil de viață mai sănătos. În ultimii 10 ani, în magazinele Secom am oferit peste 175.000 de ore de consultanță. Vom continua acest demers educativ și vom transforma treptat magazinele Secom în Wellbeing Stores, în care vom oferi un portofoliu integrat de produse și servicii superioare pentru o viață echilibrată ” spune Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom® Retail.
Până în septembrie 2023, Secom Retail a înregistrat o creștere de aproape 70% a vânzărilor online de pe e-shop-ul secom.ro, iar vânzările din magazinele fizice au crescut cu circa 25%. Evoluția a fost determinată de investițiile susținute în optimizarea campaniilor de marketing digital, a noului program de loializare Secom Club lansat în aprilie și, nu în ultimul rând, de diversificarea portofoliului. De asemenea, parteneriatele de promovare încheiate cu Bringo/Carrefour, Glovo, bonapp.eco, Fan Courier, Edenred, radio Guerrilla au contribuit semnficativ la creșterea notorietății Secom® Retail și implicit a bazei de clienți.
Secom are în prezent magazine în : București (3 locații), Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad, Oradea, Suceava și Craiova. În plus, produsele Secom sunt comercializate pe platforma online secom.ro , în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.