Sameday lansează serviciul de retur la orice easybox
Compania românească de curierat Sameday pune la dispoziția comercianților online și clienților acestora serviciul de retur la easybox.
Compania de curierat oferă serviciul de retur cu titlu gratuit până la finalul anului magazinelor online care activează opțiunea până la 30 aprilie. Operatorul rețelei de automate de livrare easybox își propune astfel să răspundă nevoii de flexibilitate a cumpărătorilor online și să sprijine comercianții în oferirea de servicii care corespund așteptărilor consumatorilor privind fluiditatea procesului de achiziție online.
Conform unui studiu la nivel european, 81% dintre consumatorii online își doresc o modalitate de retur cât mai facilă și pentru peste 25% din consumatorii online din România, easybox este modalitatea preferată de retur.
”Serviciul de retur reprezintă un instrument de consolidare a încrederii clienților în magazinele online și de stimulare a ratei de conversie. Oferirea returului ca beneficiu și nu ca obligație legislativă, precum și crearea unei experiențe facile de retur ajută la loializarea clienților”, declară Elena Stoica, Chief Marketing & Customer Experience Officer Sameday.
Mai mult, unul dintre avantajele acestui serviciu este posibilitatea returnării unei comenzi la easybox, chiar dacă turul comenzii nu s-a efectuat prin serviciile Sameday. Practic, indiferent de compania de curierat și metoda folosită pentru livrare, cumpărătorii pot opta pentru returul la easybox, dacă magazinul online are încheiat un contract cu Sameday și îndeplinește condițiile minime activării serviciului de easybox.
Conform unui studiu comandat de Sameday, pentru 67% dintre iubitorii de cumpărături online, posibilitatea livrării la easybox este definitorie în alegerea magazinului de la care fac achiziția. Peste 90% dintre coletele livrate de Sameday vin din online.
Anul trecut nivelul investițiilor în tehnologie al Sameday s-a ridicat la 23 milioane de euro, iar pentru acest an bugetul va fi cel puțin similar.
Citiți și: Comerțul online românesc, creștere de circa 10% în 2022
Cu o experiență de peste 15 ani pe piața din România, Sameday se numără, în prezent, printre principalii jucători din segmentul său de piață. Cu o echipă de peste 5.000 de angajați și parteneri, compania este prezentă în România, Ungaria și Bulgaria, oferind atât servicii de livrare door-to-door, cât și livrare în peste 4.500 de lockere easybox. Compania de curierat Sameday Group a încheiat anul trecutcu un avans de 28% al afacerilor comparativ cu 2021, depășind pragul de 800 de milioane de lei.
Compania a depășit estimările de dezvoltare pentru 2022, crescând portofoliul internațional prin accesarea piețelor din Ungaria și Bulgaria și prin extinderea rețelei easybox cu 58% față de anul precedent. Investițiile în tehnologie și soluțiile folosite de Sameday au dus la creșterea numărului de colete cu 38% comparativ cu anul calendaristic anterior.