Up România, investiție de 250.000 de euro într-o platformă de beneficii extrasalariale flexibile
Up România lansează platforma Up MultiBeneficii, care va permite angajaților să-și aleagă beneficiile extrasalariale de care vor să dispună, în baza unui buget alocat de angajator. Up MultiBeneficii, o investiție de 250.000 Euro, le permite angajatorilor să selecteze tipurile de beneficii fixe sau flexibile pe care le pun la dispoziția angajaților lor, alături de posibilitatea accesării unor oferte speciale, negociate cu partenerii Up în mod exclusiv, din sectoare precum: sănătate, transport, energie, finanțe și asigurări, marketing, cursuri, IT&C, retail.
Concret, angajații își pot repartiza singuri sumele alocate pentru diversele tipuri de beneficii care se vor regăsi pe platformă, precum carduri de masă, carduri și vouchere cadou, carduri culturale, vouchere de vacanță, abonamente medicale, pensii private, abonamente la săli de sport.
“Lansarea Up MultiBeneficii este răspunsul Up România la nevoia tot mai mare de flexibilitate a angajaților și angajatorilor, așa cum am măsurat și interpretat în urma studiilor realizate în rândul clienților noștri, pe parcursul anului trecut. Angajații români își doresc libertate de alegere în privința tipului de beneficii extrasalariale acordate de angajator, iar pandemia a contribuit la accelerarea acestei nevoi, întrucât obiceiurile de cumpărare și preferințele de consum au traversat schimbări importante. Pentru a veni în întâmpinarea acestor schimbări, Up România a accelerat în direcția găsirii de noi soluții care să le ușureze misiunea angajatorilor și să maximizeze motivarea angajaților”, a declarat Elena Pap, director general Up România și director regional Up Group.
Accesarea platformei Up MultiBeneficii se va face direct de pe Up Online, o platformă cu care clienții, partenerii și utilizatorii Up interacționează zilnic. Potrivit Elenei Pap, miza lansării acestei platforme este ca în următorii 5 ani beneficiile extrasalariale ale angajaților din companiile multinaționale să fie în proporție de 90% alese direct de angajați.
Angajații care vor dispune de fonduri prin platforma Up MultiBeneficii își vor putea consuma bugetele alocate nu doar alegând între diversele beneficii disponibile, ci și acumulând anumite sume pentru achiziția unor beneficii de valoare mai mare.
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 19 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor, printre care tichete pe suport de hârtie și carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță, tichete de creșă, servicii dedicate comercianților, dar și soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM - platforma Up Achiziții.