România, cea mai dinamică piață pentru Penny Market la nivel de grup în 2018
Rewe România, operatorul magazinelor de tip discount Penny Market, a raportat pentru anul financiar 2018 o creștere de 14,6% a cifrei de afaceri față de anul precedent când afacerile s-au ridicat la 2,9 miliarde de lei, potrivit raportului financiar publicat de companie. Aceasta este cea mai mare creștere înregistrată pentru brandul Penny Market la nivel de grup.
Per total, divizia internațională de discount a grupului Rewe, care activează în Italia, Austria, Ungaria, România și Cehia, a raportat pentru anul financiar 2018 o creștere a veniturilor de 7,5%, până la 4,8 miliarde de euro. Și numărul de magazine s-a majorat cu 2,7%, retailerul atingând la finalul anului 1.505 unități comerciale în cele cinci piețe în care operează magazine de tip discount. În același timp, divizia de discount din Germania și-a majorat veniturile cu 3,1%.
La nivelul întregului business, Rewe a bifat un avans de 4,7% până la 61,2 miliarde de euro, marcând pentru prima dată pragul de 60 de miliarde de euro. ”După o creștere de 8,5% în 2017, divizia de retail a contribuit la performanța financiară a grupului, cu un avans de 9,1%. Avantajele brandurilor noastre de retail constau în faptul că vorbim despre businessuri cu rădăcini în comunitățile și orașele în care operăm, fiind în proximitatea clienților noștri și oferindu-le produse regionale și locale. În plus, extinderea continuă a rețelei de magazine este un factor cheie în ecuația de creștere”, a declarat Lionel Souque, CEO Rewe Group.
În ceea ce privește divizia de supermarketuri, retailerul a înregistrat o creștere de 6,2%, până la 9,4 miliarde de euro.
Penny Market este unul dintre cei mai activi discounteri, fiind prezent pe piața locală din 2005. În prezent rețeaua numără 237 de magazine și 3 centre logistice la Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.





