Roditor Food Market a ajuns la 50 de producători locali

RoditorFoodMarket.ro, lansată ca o platformă de prezentare și loc de întâlnire online pentru noul val de producători din domeniul agroalimentar în vara acestui an, a ajuns la 50 de înscrieri, antreprenori locali cu cifră de afaceri cumulată de 6.800.000 euro în 2019 și aproape 800 de angajați și colaboratori. Roditor Food Market a ajuns la 50 de producători locali

Antreprenorii locali se pot înscrie gratuit în continuare în mai multe categorii: fructe și legume, băuturi (vin, bere artizanală, suc), produse de băcănie (conserve, carne & mezeluri), lactate și brânzeturi, dulciuri și panificație, accesorii și decorațiuni (accesorii masă, plante și flori).

Înregistrările pentru produsele din miere au fost sistate momentan pentru că această categorie a avut numărul maxim de înscrieri, dar sunt deschise pentru celelalte categorii.

Producătorilor locali li s-au alăturat mici antreprenori care importă produse ce nu pot fi găsite în România (măsline, ceaiuri speciale).

“Ne dorim să devenim un program național de promovare a noului val de producători români și agricultură contemporană și sperăm să avem alături de noi aproape 200 de antreprenori. 30% dintre antreprenorii din România au intrat în insolvență din cauza pandemiei. Credem că împreună putem trece de această perioadă și vrem să dăm curaj micilor business-uri să meargă pe acest drum pentru că au un rol esențial în dezvoltarea economiei și comunităților locale.”, a declarat Silvia Floareș, fondator Roditor Food Market.

RoditorFoodMarket.ro lansează și campania de responsabilizare “Local Friday” prin care, împreună cu antreprenorii prezenți pe platformă și nu numai, încurajează sprijinirea businessurilor locale care nu își permit să facă discounturi de Black Friday.

98.6% dintre antreprenori au declarat că au fost afectați de coronavirus, conform sondajului realizat în rândul a 8.374 de administratori de IMM-uri de Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR).  

Printre firmele prezente acum pe platformă se numără:  Scrijele de Fructe, FagureleCuMiere, Zumm, Spinoa, Zăganu, Unison, Buniol, Drag de rosii, Prăvălia Idicel, Batonash, Primitiv Foods, Chef SOSIN, Catleya, Atelier.Lignum, Tăiței de Casă, Cămara Mariei, Valeputna, Măr de Bran, Dulceata Veronica, Nakedshop.ro, Chez Odette, bio&co, Melifica, Ferma Bauer, Cote, Celar, Corinne Chocolat, Organic Bang, BERNSCHUTZ&CO, Crama Rasova, Ulei Sagax, Filgud, Nood Food, Sunday bites, Energovita, Bacania Bucovinei, Bacania cu Dichis, Ceva cu Dichis, Pater, Aurum Noble Honey - Romanian Treasure, Melinis, deFlorian, Kindness, Constantin & The Bees - Miere Pura, TONIC-BLEND KOMBUCHA, Branzeturi Viofanny, KOFI TI, iKombucha, Conac Polizu.

15 branduri românești s-au asociat pentru a promova categoria produselor plant-based
15 branduri românești s-au asociat pentru a promova categoria produselor plant-based
15 branduri românești cu o cifră de afaceri cumulată de 10,5 milioane euro s-au asociat pentru a promova categoria produselor plant-based și...
Roi, afacerea cu miere care așteaptă gustul dulce al profitului
Roi, afacerea cu miere care așteaptă gustul dulce al profitului
Roi este un business care a pornit din dorința Alexandrei și a lui Andrei Mureșan de a crea ceva cu propriile mâini, dincolo de ecranele în...
Tonic Blend, un pariu îndrăzneț, dar cu riscuri calculate
Tonic Blend, un pariu îndrăzneț, dar cu riscuri calculate
Dacă în urmă cu câțiva ani kombucha ar fi putut trece drept un cuvânt exotic, necunoscut pentru consumatorii români, în prezent există...
Roditor Food Market, platformă de vânzare online pentru producători locali
Roditor Food Market, platformă de vânzare online pentru producători locali
RoditorFoodMarket.ro, proiect susținut de UniCredit Bank, se lansează ca platformă de prezentare și loc de întâlnire online pentru noul val de...