Rewe pariază pe plant based și deschide un magazin dedicat

Retailerul german Rewe a deschis primul său supermarket dedicat categoriei de produse plant-based. Deschis în Berlin, conceptul este un proiect pilot și oferă clienților un portofoliu de peste 2.700 de produse vegane, care acoperă de la legume organice, până la alternativa plant based pentru brânză și carne, înghețată, dar și topinguri pentru paste, dressinguri sau băuturi spirtoase. Rewe pariază pe plant based și deschide un magazin dedicat

„Prin lansarea conceptului Rewe fully plant based arătăm cât de variată este selecția de produse vegane. Supermarketul nostru plant based are de două ori mai multe produse decât gama obișnuită de produse vegane din magazinele convenționale Rewe. Am fost recunoscuți în trecut de multe ori ca pionieri vegani în retailul alimentar, iar răspunsul puternic din partea clienților noștri ne încuajează în această direcție”, a declarat Peter Maly, Director de Operațiuni Rewe Group, citat de esmmagazine.com.

Un argument suplimentar care a cântărit în decizia Rewe de a deschide un magazin 100% plant based au fost datele unui studiu realizat de GfK pe piața din Germania care arată că mai mult de jumătate dintre respondenți cumpăraseră deja alternative vegane, iar 27% au spus că înlocuiesc produsele de origine animală cu alternative vegane de mai multe ori pe săptămână.

Magazinul este situat pe Warschauer Brücke, în cartierul Friedrichshain, și are o suprafață de vânzare de 212 metri pătrați. Sortimentația include produse sub brandurile proprii REWE Bio + vegan, REWE Bio, REWE Beste Wahl și Vivess, produse de la Rügenwalder, Oatly și Alpro, dar și o selecție de peste 50 de articole de la mărcile Bedda, Bettr și Koro.

Mai mult, în magazin există și un snack bar care oferă creme proaspete, fructe și sandvișuri pregătite zilnic de angajați, în timp ce Eat Happy oferă sushi proaspăt pe bază de plante alături de barul de salate.
Magazinul are trei case de marcat self-scan și oferă, totodată, serviciul „Scan&Go”.

Sursă foto: www.vegconomist.com

Anuga 2023: Trendul plant-based pierde din avânt
Anuga 2023: Trendul plant-based pierde din avânt
Anuga 2023, cel mai important târg de produse alimentare și băuturi din lume, desfășurat sub sloganul „Creștere sustenabilă”, a revenit ca...
Integrarea preparatelor vegane și raw vegane în alimentația românilor, tot mai populară
Integrarea preparatelor vegane și raw vegane în alimentația românilor, tot mai populară
Comportamentele românilor tind să se îndrepte către o mai mare integrare a preparatelor vegane și raw vegane în alimentația de zi cu zi. 52%...
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
Billa Pflanzilla, un pariu pe puterea de dezvoltare a categoriei plant-based
În contextul în care popularitatea alimentelor pe bază de plante continuă să crească la nivel global, Billa face un pas spre retailul...
Plant-based, era unei noi generații de produse
Plant-based, era unei noi generații de produse
Chiar dacă pentru mulți consumatori carnea și lactatele reprezintă alimente de bază, tiparele de consum sunt în schimbare și producătorii fac...
Veganismul, un stil de viață sănătos, dar costisitor
Veganismul, un stil de viață sănătos, dar costisitor
Fără carne, proteină vegetală, stil de viață sănătos – pe scurt, așa descriu consumatorii români „veganismul”. Deși acest tip de...
Plant-based: de la trend la obișnuință
Plant-based: de la trend la obișnuință
Sănătatea și starea de bine au devenit factori importanți în procesul de decizie al consumatorilor, iar anul acesta nu a făcut decât să...