Rețeaua Penny continuă investițiile în expansiune pe plan local
Discounterul german Penny își continuă planul de extindere pe piața locală și inaugurează un nou magazin în Bistrița, județul Bistrița Năsăud. De la începutul acestui an retailerul a bifat șapte deschideri, ajungând să opereze în acest moment 308 unități comerciale la nivel național.
Noul magazin este situat pe str. Drumul Cetății, nr. 28 și are o suprafață de vânzare de 860,21 mp. Designul noilor magazine este unul modern, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noua unitate Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Citește și: Început de an în forță pentru retailerii internaționali la capitolul expansiune
Cu un buget de investiții care se ridică la un miliard de euro până în 2029, Penny România mărește ritmul expansiunii și vizează dublarea numărului de magazine în următorii șapte ani. Astfel, până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, retailerul a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj. În plus, compania a început
un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment's Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construiește în prezent.
Penny este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 308 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați. În anul financiar 2020, compania a raportat o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei și un profit net de 85 milioane de lei, în creștere cu 54% față de 2019.