FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Început de an în forță pentru retailerii internaționali la capitolul expansiune

Început de an în forță pentru retailerii internaționali la capitolul expansiune

Planurile de expansiune au rămas pe lista de priorități a jucătorilor internaționali prezenți pe piața din România, astfel că începutul de an a fost unul în forță. În luna ianuarie, au fost deschise 18 de unități comerciale, cu două unități mai mult prin comparație cu luna ianuarie a anului precedent.

Cele mai multe deschideri au fost bifate de Profi care a inaugurat 6 unități comerciale noi. Dintre aceste, trei funcționează în formatul Loco, două în formatul City și una sub bannerul Super. Pentru acest an, Profi pregătește noi investiții, atât pentru expansiune, cât și pentru modernizarea unităților deja existente, bugetul fiind mai mare decât în 2021. Mai mult, retailerul mizează în acest an și pe cartea loializării, compania urmând să lanseze un proiect în acest sens, aflat momentan în faza de teste.

Pe locul al doilea la capitolul expansiune se află Auchan, care a deschis cinci magazine MyAuchan în județele Covasna și Vâlcea. Retailul ajunge astfel la un total de 138 de magazine operate sub brandul MyAuchan, magazine dezvoltate în parteneriat cu Petrom OMV, dar și magazine de proximitate care poarta semnătura Auchan.

Investiții au fost și pe segmentul de discount, Penny punând în ianuarie pe harta expansiunii cinci locații noi, în județele Brasov, Constanța, Bistrița Năsăud, Alba, Ilfov. Odată cu aceste deschideri, retailerul ajunge să dețină 306 magazine la nivel național. În plus, până în 2029 discounterul german și-a setat atingerea pragului de 600 de magazine.

Și Kaufland a continuat expansiunea la nivel local și a deschis un nou hypermarket în sudul Capitalei, în sectorul 4.  Retailerul operează astfel o rețea de 148 de magazine în România, dintre care 18 sunt în București. 

Pe lista retailerilor care și-au extins rețeaua de magazine în luna ianuarie se înscrie și Mega Image care a deschis două supermarketuri, unul în Otopeni și unul în Orade, piața unde comerciantul vrea să-și consolideze poziția.

Puteți urmări evoluția lunară a deschiderilor de magazine în Universul de Retail (UdR). Un proiect online marca Progresiv, Universul de Retail este o aplicație care oferă situația actualizată a magazinelor din rețelele internaționale și locale. UdR pune la dispoziție repartizarea geografică a magazinelor în funcție de canal de vânzare, suprafață de vânzare și date de deschidere, informații despre magazine (adresă, format, suprafață de vânzare și date de deschidere), evoluția numărului de magazine pe tip de canal de vânzare și informații financiare despre jucătorii din piața de retail (cifre de afaceri, profit, număr de magazine și număr de angajați).

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content