Rețeaua PayPoint a trecut pragul de 10.000 de puncte de plată

PayPoint și-a dezvoltat rețeaua la nivel local, depășind pragul de 10.000 de puncte de plată în 2015, potrivit raportului anual al companiei. “PayPoint şi-a crescut reţeaua cu 907 magazine partenere în 2015, având în prezent peste 10.200 puncte de plată la nivel naţional. Această extindere a fost posibilă prin semnarea de parteneriate cu sute de magazine de proximitate din zone urbane şi rurale, dar şi cu rețele mari, cu acoperire națională”, se precizează în comunicatul transmis de operatorul de plăţi. Rețeaua PayPoint a trecut pragul de 10.000 de puncte de plată

Aceasta a raportat pe România rezultate pozitive pe anul financiar 2015-2016: un volum de 60,2 milioane de tranzacţii de plăţi facturi, în creştere cu 12,7% față de  anul precedent. Totodată, au fost raportate creşteri semnificative şi pe celelalte segmente de plăți - de la cel al încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, la transferul de bani sau plata contravalorii rovinietei.

„În 2008, când am lansat pe plan local serviciul de plăți facturi, obiectivul de a pune la dispoziția consumatorilor o rețea națională de 10.000 de magazine partenere era cu siguranță unul extrem de ambițios. Indiferent că sunt magazine mici de proximitate sau fac parte din mari rețele internaționale, comercianții joacă un rol crucial în businessul nostru”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

În decursul anului financiar 2015-2016, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu 24 de furnizori noi. În prezent, compania are încheiate contracte cu 119 clienţi mari din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor, al serviciilor financiare etc.

La nivelul grupului PayPoint a fost raportat un volum de 818,7 milioane de tranzacţii în 2015-2016, în creştere cu 0,7% faţă de anul precedent, iar valoarea totală a tranzacţiilor a depăşit nivelul de 14 miliarde lire sterline. La nivelul întregului grup, au fost anunţate venituri nete de 123,6 milioane lire sterline, în creştere cu 0,4 % faţă de anul anterior.

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc., cu sediul în Marea Britanie, pentru anul financiar 2015-2016 încheiat la 31 martie 2016.

(Sursa Foto: www.conveniencestore.co.uk)

Un nou CEO pentru PayPoint România
Un nou CEO pentru PayPoint România
Utku Ogrendil a fost numit în funcția de CEO al PayPoint România. Cu o vastă experiență în domeniul financiar-bancar, acesta se va concentra...
Preluarea PayPoint România de către Innova Capital a fost finalizată
Preluarea PayPoint România de către Innova Capital a fost finalizată
PayPoint România, liderul segmentului de operare de plăți, a fost preluat de la grupul britanic PayPoint de către Innova Capital, fond de...
PayPoint, peste 55 de milioane de tranzacții în primul semestru
PayPoint, peste 55 de milioane de tranzacții în primul semestru
PayPoint a înregistrat pe plan local, în primele șase luni ale anului financiar 2018-2019, un volum de 55,8 milioane tranzacţii, cu 43,8% peste...
Rețeaua PayPoint a trecut pragul de 10.000 de puncte de plată
Rețeaua PayPoint a trecut pragul de 10.000 de puncte de plată
PayPoint și-a dezvoltat rețeaua la nivel local, depășind pragul de 10.000 de puncte de plată în 2015, potrivit raportului anual al companiei....