Reţeaua Mega Image ar putea depăşi 500 de magazine în 2015

Reţeaua Mega Image îşi menţine ritmul de expansiune şi în 2015, potrivit declaraţiilor lui Adrian Nicolaescu, directorul de marketing al companiei. În plus, retailerul va inaugura în Capitală două supermarketuri Mega Image Concept Store şi două magazine Gusturi Româneşti.Reţeaua Mega Image ar putea depăşi 500 de magazine în 2015

Astfel, la finalul anului Mega Image  ar putea trece pragul de 500 de unităţi operaţionale, ţinând cont de faptul că anul trecut au fost inaugurate 114 unităţi, iar la sfârşitul anului 2014 reţeaua opera 410 magazine sub brandurile Mega Image, Shop&Go, AB Cool Food şi Mega Drive.

”Focusul nostru este în principal pe extinderea reţelei Shop&Go, însă, în funcţie de disponibilitatea spaţiilor vom inaugura şi supermarketuri Mega Image, axându-ne în continuare pe zona Capitalei. Noi analizăm orice oportunitate de extindere, atât directă, cât şi prin achiziţii”, a declarat Adrian Nicolaescu.

În ceea ce priveşte segmentul de online, retailerul intenţionează să mărească numărul punctelor dedicate de livrare. ”O să mărim numărul de pick-up pointuri pentru că reprezintă un atu important al modelului nostru de business. Sortimentaţia supermarketului virtual cuprinde marea majoritate a produselor din magazinele Concept Store. Luna trecută, spre exemplu, 95% din produsele din catalogul Mega Image s-au regăsit şi în supermarketul virtual. Astfel, clienţii îşi pot comanda şi ridica astfel produsele pe care nu le găsesc în magazine”, a explicat managerul.

De asemenea, există în plan dezvoltarea serviciului de livrare la domiciul pentru produse proaspete şi congelate pentru sectoarele 2,4 şi 5 -  zone în care nu sunt livrate momentan produse din aceste categorii (peşte, mezeluri, carne, ouă, lapte, paine).

Două noi locaţii Shop&Go

Mega Image a anunţat că deschide vineri, 17 aprilie, două noi magazine sub brandul Shop&Go, în Bucureşti şi în judeţul Ilfov.

Unitatea Shop&Go din Capitală este situată pe strada Bârcă, nr. 14, bloc M161, sector 5 şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 122 mp. Magazinul din Ilfov este situat în Comuna Chiajna, pe strada Eroului, nr. 94 şi are o sală de vânzare de circa 100 mp. 

"Mega Image îşi extinde în mod constant reţeaua de magazine, ajungând la 414 de locaţii şi pătrunde astfel tot mai mult în proximitate, devenind unul din cei mai puternici jucători din retail ce se aproprie din ce în ce mai mult de clienţi, pe un teritoriu familiar acestora, uşurându-le astfel modul de a-şi realiza cumpărăturile", au precizat reprezentanţii companiei.


Magazinul Gusturi Româneşti, cel mai nou concept Mega Image

Recent retailerului a inaugurat un nou concept de magazin care reuneşte produse tradiţionale româneşti lansate sub brandul Gusturi Româneşti. Magazinul oferă o selecţie de 380 de produse din peste 10 categorii diverse precum: fructe şi legume, lactate şi brânzeturi, delicatese, produse congelate, carne proaspătă, produse de panificaţie, produse culinare, dulciuri, produse pentru micul dejun şi băuturi.

”Sortimentaţia din magazin este influenţată de sezonalitatea produselor. Spre exemplu,  stocul de zacusă de ghebe s-a epuizat. Nu intenţionăm să importăm materie primă pentru a produce. Toate produsele vor fi fabricate exclusiv cu materie primă din România. De aceea, pe segmentul de fructe şi legume proaspete, în acest moment avem doar salată verde, ceapă verde, mărar şi pătrunjel”, a explicat Cătălina Aldea, director comercial Mărci Proprii.

În ceea ce priveşte extinderea gamei de produse Gusturi Româneşti, managera a precizat că anul aceasta vor fi introduse şerbetul, ciocolata de casă. ”Dacă ţinem de această definiţie a gusturilor româneşti, gama nu poate fi extinsă foarte mult. Luăm în calcul varianta de a lansa apă sub branduri Gusturi Româneşti”, a declarat aceasta.

Până la sfârşitul acestui an, retailerul intenționează să deschidă încă două magazine Gusturi Românești, pe strada D.I. Mendeleev și la Piața Domenii în locul fostelor magazine Angst.

Vezi un material mai amplu despre noul concept Gusturi Româneşti aici. 

Mircea Moga, Mega Image: „Clienții vor fi mult mai atenți la plus valoarea produselor pe care le achiziționează”
Mircea Moga, Mega Image: „Clienții vor fi mult mai atenți la plus valoarea produselor pe care le achiziționează”
Pentru Mega Image, adaptabilitatea este cuvântul-cheie dacă vorbim despre anul 2022. Retailerul vrea să-și păstreze ritmul de dezvoltare și...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Din 27 august, locuitorii din Bacău își pot face cumpărăturile zilnice în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și...