Rețeaua Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Olt

Rețeaua Magazine DIANA continuă expansiunea la nivelul județului Olt și inaugurează cel de-al 95-lea magazin în localitatea Piatra Olt. Amplasată pe Str. Traian, nr. 108, noua unitate are o suprafață de aproximativ 450 mp și este concepută să ofere comunității locale acces rapid la produse proaspete și la o gamă adaptată nevoilor cotidiene.

Oferta magazinului include carne proaspătă și produse din carne DIANA, pește și specialități din pește Pescăria Magic, legume și fructe de sezon, produse lactate, conserve, dulciuri, articole de panificație, precum și o o varietate de produse pentru curățenie și uz casnic.

Pentru un plus de confort, noul magazin pune la dispoziția clienților serviciul PayPoint, util pentru plăți și încasări rapide, dar și un punct de cafea to go, ideal pentru cei care își doresc o pauză aromată în drum spre serviciu sau în timpul cumpărăturilor.

„Această deschidere marchează un pas important în dezvoltarea rețelei noastre în județul Olt. Prin magazinul din Piatra Olt ne dorim să oferim comunității locale un spațiu prietenos, bine aprovizionat și orientat spre achiziții zilnice la prețuri corecte, rămânând fideli promisiunii noastre de calitate și prospețime”, a declarat Mihăiță Stoian, Director Executiv Adjunct Magazine DIANA.

Magazine DIANA reprezintă o rețea românească de magazine, cu o tradiție de peste 34 de ani pe piața locală, ce oferă clienților o sortimentație variată pentru a acoperi toate necesitățile de zi cu zi, dar și o gamă extinsă de produse și preparate din carne DIANA. Cu peste 950 de angajați, rețeaua Magazine DIANA cuprinde 95 de magazine în județele: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.

Sezamo a lansat campania Oktoberfest cu produse autentice nemțești. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Sezamo a lansat campania Oktoberfest cu produse autentice nemțești
Supermarketul online Sezamo a dat startul campaniei dedicate celui mai cunoscut festival german al toamnei – Oktoberfest. Până pe 5 octombrie,...
Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl lansează prima campanie internațională de brand în toate cele 31 de țări în care este prezent
Lidl lansează în 31 de țări europene prima sa campanie internațională de brand, sub sloganul „Știi că merită.”. Campania se...
Kaufland introduce primul scanner pentru avocado, în magazinul Barbu Văcărescu. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Kaufland introduce primul scanner pentru avocado, în magazinul Barbu Văcărescu
Kaufland România lansează, în premieră, un scanner pentru avocado care arată cât de tare este fructul și, în funcție de gradul de coacere,...
1200 x 750 KV articol TRT_1
Trade Round Table revine cu o nouă ediție, „Reframe Retail”
Trade Round Table, unul dintre cele mai relevante evenimente B2B dedicate industriei de retail și FMCG din România, revine cu o nouă ediție, în...
Strategia Kaufland privind expansiunea, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Marco Hößl, Kaufland: Până în 2030 vrem să ajungem la 250 de magazine în România și Republica Moldova
Activ pe piața din România din 2005, retailerul german Kaufland continuă să investească în expansiune pe piața locală, ambiția fiind de a...
Glovo, tinte ambitioase de crestere pana in 2030. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Glovo vrea să crească divizia de q-commerce de cinci ori până în 2030
Divizia de Quick Commerce a Glovo România continuă să înregistreze o creștere puternică pe piața locală, cu un avans de 40%, atât din...