Rețeaua Magazine DIANA atinge borna de 100 de unități

Rețeaua Magazine DIANA marchează un punct cheie în dezvoltarea sa prin inaugurarea magazinului cu numărul 100, în orașul Berbești, județul Vâlcea. Acest prag reprezintă o etapă importantă în evoluția rețelei și confirmă continuitatea unei strategii bazate pe integrarea dintre producție și retail, un element de diferențiere pentru rețeaua Magazine DIANA. Rețeaua Magazine DIANA atinge borna de 100 de unități. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Magazinul DIANA Berbești este un format compact, cu o suprafață de vânzare de aproximativ 50 mp, creat pentru a evidenția selecția de carne și preparate din carne DIANA, nucleul istoric al grupului. Alături de acestea, magazinul pune la dispoziția clienților o gamă esențială de produse pentru cumpărăturile de zi cu zi, printre care fructe și legume, pâine și alimente de bază, menținând caracterul de proximitate și utilitate imediată.

Deschiderea Magazinului DIANA cu numărul 100 exprimă direcția pe care rețeaua a urmărit-o consecvent în ultimii ani: formate flexibile, adaptate comunităților locale, susținute de capacitatea proprie de producție și de un standard ridicat al prospețimii. Magazinul DIANA Berbești devine, astfel, o expresie clară a maturității rețelei și a modului în care identitatea grupului se regăsește în fiecare nouă deschidere.

„Acest magazin are o încărcătură aparte pentru noi. Este dovada unui drum pe care l-am construit cu răbdare, cu disciplină și cu respect față de clienții noștri. În tot acest timp, am învățat că dezvoltarea sustenabilă înseamnă consecvență și responsabilitate față de comunitățile în care intrăm. Faptul că ajungem astăzi la această bornă arată soliditatea echipei noastre și puterea unui model de dezvoltare care rămâne ancorat în valori simple și durabile: prospețime, corectitudine și apropiere față de client”, declară Adina Crăciunescu, Managing Partner al Grupului DIANA.

100 de magazine înseamnă 100 de comunități deservite, 100 de echipe unite sub același nume și un angajament continuu, de aproape 35 de ani, pentru calitate, prospețime și servicii corecte.

Magazine DIANA reprezintă o rețea românească de magazine, cu o tradiție de peste 34 de ani pe piața locală, ce oferă clienților o sortimentație variată pentru a acoperi toate necesitățile de zi cu zi, dar și o gamă extinsă de produse și preparate din carne DIANA. Cu peste 1.000 de angajați, rețeaua Magazine DIANA cuprinde 100 de magazine în județele: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.

Aldi investește aproape 1,9 mld. euro în expansiune pentru următorii doi ani. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aldi investește aproape 1,9 mld. euro în expansiune pentru următorii doi ani
Retailerul Aldi își propune să ajungă la o rețea de 1.500 de magazine pe piața din Marea Britanie, alocând în acest sens aproape 1,9 miliarde...
Kaufland Bulgaria investește peste 5 milioane de euro pentru o tranziție lină la euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Kaufland Bulgaria investește peste 5 milioane de euro pentru o tranziție lină la euro
Kaufland Bulgaria investește peste 10 milioane de leva (5,1 milioane de euro) pentru a asigura o tranziție lină la euro la 1 ianuarie 2026, scrie...
Lidl Romania, investitii pe plan local in 2024
Lidl România inaugurează încă două magazine și bifează 25 de deschideri în acest an
Lidl deschide încă două noi magazine, în comuna Ipotești, județul Suceava și în orașul Buftea, județul Ilfov. Prin aceste investiții,...
Raftul cu Bunatati Locale in magazinele Profi selectate
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în Satu Mare
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Satu Mare, începând din această...
Kaufland_friends of asia
Kaufland aduce în România deserturile virale online „Friends of Asia”
Deserturile congelate „Friends of Asia”, virale pe TikTok și alte rețele sociale, ajung pentru prima dată în România, disponibile exclusiv...
Kaufland lansează un nou concept shop-in-shop dedicat brandului Parkside
Kaufland lansează un nou concept shop-in-shop dedicat brandului Parkside
Kaufland România continuă să dezvolte experiența de cumpărături pentru pasionații de proiecte Do-it-yourself (DIY), prin extinderea...