Retailerul grec Metro va investi 100 milioane de euro în divizia de supermarketuri
Retailerul grec Metro, care operează prin intermediul bannerelor MyMarket și Metro Cash&Carry, a anunțat că va investi anul acesta 100 de milioane de euro în divizia de supermarketuri și modernizarea rețelei Veropoulos recent achiziționate. Proiectul se va extinde pe o perioadă de doi ani, potrivit lui Aristotelis Panteliadis, Managing Director al companiei, citat de presa grecească.
Acesta a mai precizat că tot anul acesta se va finaliza și construcția de expansiune a sediului central din Metamorphosis, în suburbiile Atenei, care va permite găzduirea adițională a unui număr de 100 de angajați Veropoulos care se vor alătura companiei.
După finalizarea integrării magazinelor Veropoulos și a planului de investiții, se așteaptă ca Metro să genereze o cifră de afaceri anuală de circa 1,5 miliarde de euro, dublu decât cifra înregistrată la final de 2015.
Achiziția Veropoulos a primit acordul autorităților de concurență în luna februarie a acestui an, ridicând numărul total de magazine operate de Metro în Grecia la aproape 300.
În 2015, și retailerul Sklavenitis - cel care a achiziționat operațiunile de cash&carry din această piață ale germanilor de la Metro Group, constând în 9 unități Makro Cash&Carry - a fost interesat de cumpărarea unui pachet de 60% din acțiunile Veropoulos, însă cele două părți nu au ajuns la înțelegere.
Metro este o rețea de magazine grecești înființată în 1976 și este a șasea cea mai mare din această piață din punct de vedere al cotei de piață.



