Radu Savopol face un spin-off al 5 to go și lansează un concept bazat pe lactate
Radu Savopol, fondatorul 5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, va lansa anul acesta Lacto Bar, un concept creat în jurul lactatelor, investiția în prima locație fiind de până în 100.000 de euro.
”Brandul avea notorietate mare înainte de ’89, era un brand pe care părinții noștri îl accesau destul de des, era un brand mai cool pentru acea perioadă. Ideea este că mă gândeam de mult la câteva locații care să aibă focus pe lactate și produse derivate, așa că am făcut research și am văzut că brandul îi aparține lui Raul Ciurtin (cel care a dezvoltat brandul Albalact și l-a vândut către Lactalis)”, a postat Radu Savopol pe LinkedIn.
La rândul său, Raul Ciurtin a spus pentru Progresiv că în cadrul Albalact a existat intenția, în urmă cu mai bine de zece ani, de a crea un brand destinat HoReca, propunerile de nume la momentul respectiv fiind Lacto Bar și Bardezzi. ”Între timp a fost lansat Bardezzi, iar eu am cesionat lui Radu Savopol brandul Lacto Bar, fără nicio pretenție, și sunt sigur că va dezvolta frumos această poveste”, a afirmat Raul Ciurtin, fondatorul Prefera Foods.
În urma cesionării, Radu Savopol intenționează să lanseze în toamna acestui an un nou concept dezvoltat în jurul produselor lactate. ”Ne-am uitat după branduri cu nostalgie și așa a apărut ideea Lacto Bar. După ce lansezi peste 600 de cafenele, vrei să vii și cu noutăți la nivel de concepte, cu ceva diferit. Vom avea multe produse din zona lactatelor – granola cu iaurt, 4-5 feluri de lactate pentru acasă, quiche-uri, chiar și o gamă de plăcinte coapte în locație, sendvișuri. Vom avea atât lapte de la producători artizanali, cât și produse ale marilor companii de tipul Lactalis sau Danone”, a explicat Radu Savopol.
Fondatorul 5 to go a mai spus că vizează deschiderea primei locații în zona Piața Amezei din Capitală, investiția pornind de la 50.000 de euro și putând ajunge până la 100.000 de euro.
5 to go a luat naștere în 2015 și a depășit în prezent pragul de 600 de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.





