5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză

5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză, care aduce formatul „to go“ la un nivel superior de accesibilitate, atât pentru antreprenori, cât și pentru consumatori. 5 to go lansează Espresso, un nou concept de franciză. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Folosind o rulotă echipată „la cheie“ pentru a livra experiența de consum aliniată standardelor 5 to go, ce îmbină calitatea cu utilitatea, cei care își doresc să deschidă un business ușor de gestionat și cu un cost redus de investiție se pot alătura acestui concept de franciză în format mobil, potrivit zonelor cu spații comerciale limitate.

Rulota Espresso by 5 to go poate fi amplasată în locuri altfel greu accesibile, precum drumuri naționale, parcări și localități de mici dimensiuni, fiind ușor de adaptat diverselor contexte de utilizare. Prețul de achiziție pentru conceptul la cheie - o rulotă complet echipată, cu branding inclus și „ready to work“ - este de 12.500 euro + TVA , această fiind livrată înmatriculată și cu RAR-ul efectuat. Rulota este concepută pentru a funcționa complet autonom, oferind flexibilitate pentru utilizare ad-hoc, de exemplu în cadrul unor evenimente stradale, fără a depinde de infrastructura locală, dar se poate conecta la apă și curent electric pentru operare pe termen lung.

„Este un concept a cărui lansare la scară largă o pregăteam de ceva vreme și care maximizează potențialul unor spații subutilizate, facilitează accesarea de noi piețe și ne permite să ne adresăm unor segmente extinse de consumatori și de antreprenori. Estimăm că în 2025 vom vinde între 20 și 40 de rulote comerciale 5 to go Espresso, și peste 50 în 2026. Sunt extrem de versatile și rezolvă o problemă majoră, a zonelor inaccesibile din punct de vedere comercial, fiind ușor de poziționat și valorificat. Conceptul era până acum disponibil doar pentru francizații 5 to go, acum este deschis și pentru mass market”, a declarat Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Antreprenorii care vor achiziționa 5 to go Espresso în 2025 vor beneficia de un discount de 2000 de euro pentru taxa de franciză. Astfel, valoarea finală a taxei de franciză va fi de doar 2500 euro + TVA, comparativ cu 4500 euro + TVA, cât reprezintă taxa standard. Finalizarea comenzii durează între 45 si 60 de zile de la plata avansului.

Totodată, cei care vor administra 5 to go Espresso se vor bucura de o redevență preferențială pe toata perioada contractuală de 5 ani - redevența standard este de 3% - și de o contribuție la fondul de marketing de doar 1%, ceea ce înseamnă un total de 4%, semnificativ redus față de 5,5% pentru o cafenea standard. Un avantaj suplimentar este posibilitatea finanțării prin leasing operațional sau leasing financiar.

Conceptul 5 to go Espresso dispune de un meniu restrâns față de cel al unei cafenele standard,  oferta concentrându-se pe produse pe bază de cafea, atât calde, cât și reci, răcoritoare și snacks, asigurând o experiență rapidă și completă pentru consumatori și menținând esența calității și eficienței care au consacrat brandul.

5 to go a luat naștere în 2015 și a depășit în prezent pragul de 600  de unități deschise, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Daniel Gross_PENNY Romania lansare studiu ase produse romanesti tripluro, 3ro. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sortimentul 3RO reprezintă 53% din cifra de afaceri a PENNY România
La trei ani de la lansarea proiectului TripluRO, prin care PENNY România s-a angajat ca 60% din sortimentație să aibă ingredientul principal...
Proprietarul Froo : Putem deschide în România până la 4.000 de magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Proprietarul Froo: Putem deschide în România până la 4.000 de magazine
Grupul polonez Żabka, care a intrat pe piața de retail din România la finalul anului 2023, a deschis în 2024 60 de magazine sub brandul Froo,...
Magazin Profi Super inaugurare
Rețeaua Profi, 10 magazine noi în primul trimestru din acest an
Retailerul cu cea mai mare acoperire la nivel geografic și-a extins și mai mult prezența în primele trei luni ale acestui an. Astfel, Profi a...
Jerónimo Martins, investiții de 1,1 mld. euro în special în expansiune. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Jerónimo Martins, investiții de 1,1 mld. euro în special în expansiune
Grupul portughez de retail Jerónimo Martins intenționează să investească aproximativ 1,1 miliarde de euro în acest an, sumă care va fi...