Progresiv aniversează 20 de ani cu o schimbare de imagine
“Construim împreună și următorii 20 de ani!” este promisiunea pe care o facem la aniversarea a 20 de ani de Progresiv pe piața românească. Aceasta vine însoțită de o schimbare de imagine: un facelift al logo-ului Progresiv și un design nou al ediției tipărite și al newsletterului săptămânal, începând cu ianuarie 2019.
În luna mai 1999 apărea primul număr al revistei Progresiv, care avea să devină “cartea de căpătâi” a managerilor din comerțul și industria FMCG locale. La scurt timp am deschis prima Conferință Progresiv din Sinaia, evenimentul de referință al pieței care s-a dezvoltat accelerat în ultima perioadă, ajungând să reunească anual peste 400 de middle și top manageri și să aducă în România speakeri profesioniști de renume la nivel global.
Privind retrospectiv, cea mai mare realizare a Progresiv este faptul că a reușit să construiască în jurul său o comunitate importantă de business, cea a profesioniștilor din retail, FMCG și domeniile conexe care apreciază informația de calitate și care sunt dispuși să share-uiască din experiența lor. Scopul comun este acela de a susține dezvoltarea sănătoasă a pieței locale.
An de an am pus umărul la susținerea comercianților alimentari independenți, lansând inclusiv suplimente, conferințe și workshopuri dedicate lor, dar și facilitând colaborarea acestora cu furnizorii de bunuri și servicii.
Astfel, prin stabilirea unor relații bazate pe încredere și profesionalism cu jucătorii din industria românească de retail și FMCG, Progresiv și-a consolidat, în primii 20 de ani, poziția de lider al publicațiilor business-to-business dedicate acestui domeniu.






