Profi ajunge la 1.200 de magazine Partener

Profi își extinde rețeaua de magazine Partener, ajungând în prezent la 1.200 de magazine operate de parteneri. Obiectivul retailerului este ca până la finalul anului 2024, 99% din magazinele rețeiei să fie gestionate de parteneri. Profi ajunge la 1.200 de magazine Partener

“Este un program în care toate părțile implicate au de câștigat. Clienții se bucură de o atmosferă mai plăcută și servicii mai bune la cumpărături, șefii de magazin partener ajung, cu garanții sub ofertele existente în piață, să-și conducă practic propria lor afacere sigură și cu riscuri minime, în timp ce Profi își vede magazinele mai bine administrate și mai eficiente economic”, afirmă Magda Amarie, Directorul Operațional care coordonează activitatea magazinelor Partener Profi.

Odată acceptați în program, partenerii primesc spre gestionare un magazin operațional, cu procese și proceduri gata implementate. Ei nu trebuie să cheltuiască nimic pentru identificarea, închirierea și amenajarea spatiului, iar în cazul preluării unui magazin cu vechime, acesta are deja o bază formată de clienți fideli. Totodată, beneficiază de notorietatea brandului Profi  și de strategia de marketing și atragere a clienților, fără a plati taxe de marketing.

Noul Partener nu trebuie să se preocupe nici în privința fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, Profi preluând această activitate complexă. Atât Partenerilor, cât și personalului lor, le sunt asigurate programe de pregatire în cadrul acestui program lansat în urmă cu mai bine de nouă ani, într-un model de business de succes, care și-a demonstrat pe deplin viabilitatea.

“Dintotdeauna, mi-am dorit să am afacerea mea, dar singură nu aveam banii să o pun pe picioare. Inițial, am luat un magazin Profi mic. Treptat, magazinul a ajuns unde doream, iar între timp am mai luat și un magazin sezonier, la intrarea în Felix. Acum preluăm deja cel mai mare magazin Profi nonstop din Oradea. Am o echipă stabilă și am creat un sistem de bonusuri care ne mulțumește pe toți”, spune Anamaria Albu, Partener Profi din Oradea.

Cu 28.000 de angajați în peste 1.650 de magazine proprii si Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. Profi Super, Profi City, Profi Go și Profi Loco, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

Te-ar putea interesa și: Profi plafonează anticipat adaosurile comerciale

Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi a anunțat că până la finalul acestui an va atinge pragul de 1.400 de magazine partener. Astfel, de la 15%, cât reprezentau aceste...
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, continuă investițiile în expansiune și a adăugat șase noi locații...
Profi: Cele peste 500 de magazine în noul format atrag peste 40% din totalul clienților
Profi: Cele peste 500 de magazine în noul format atrag peste 40% din totalul clienților
Din totalul de 1.650 de locații Profi, peste 500 de magazine funcționeză în formatul nou, lansat în 2020. Acesta a fost declinat în toate cele...
Profi a depășit numărul  de 1.100 de magazine Partener
Profi a depășit numărul de 1.100 de magazine Partener
Încă de acum trei ani, Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, și-a îndreptat atenția către identificarea unui...