Planurile Lidl în Marea Britanie: Un nou concept și investiții de 1,5 mld. lire în expansiune
Lidl a anunţat că va investi 1,5 miliarde lire sterline în Marea Britanie pe parcursul următorilor trei ani, bani care vor fi utilizați pentru accelerarea ritmului de expansiune şi reamenajarea magazinelor existente, în încercarea de a-şi creşte cota de piaţă, potrivit Bloomberg.
Discounterul doreşte să deschidă între 40 şi 50 de magazine pe an în Marea Britanie, peste ritmul deexpansiune anunțat anterior, de 30-40 de unități. De asemenea, Lidl are în plan remodelarea a circa 150 din cele 629 de unităţi existente, acestea urmând să fie aliniate noului concept “Lidl of the future” (Lidl-ul viitorului – n.r.), mai eficient , cu raioane mai generoase și alei mai largi, toalete cu facilităţi pentru îngrijirea bebeluşilor și case de marcat în regim self-service.
Zonele dedicate fructelor proaspete şi produselor de brutărie vor fi, de asemenea, extinse şi mutate în partea din faţă a magazinelor, iar numărul angajaţilor va creşte pentru a îmbunătăţi calitatea serviciilor către clienţi.
Primul astfel de magazin “al viitorului”, în valoare de 2 milioane lire, s-a deschis recent în Rushden, Northamptonshire, acesta având un design futurist, bazat pe elemente din sticlă. Unitatea este şi mai spaţioasă decât magazinele tradiţionale Lidl, având o suprafaţă de 1.400 metri pătraţi.
Rețeaua Lidl a înregistrat, anul trecut, în Marea Britanie, vânzări de 4 miliarde de lire sterline, în creștere cu 21% ffață de anul precedent. Discounterul german este present în această țară din anul 1994.





