Pentru spațiile comerciale care fac diferența în comunitate: stațiile de dezinfectare Freestand

Pandemia a ridicat noi provocări retailerilor de produse alimentare și din sectorul nonalimentar în ceea ce privește siguranța și grija în magazine. Pentru a dovedi că au un spațiu complet sigur, retailerii poartă responsabilitatea să se concentreze pe sănătatea și siguranța angajaților și a clienților și să contribuie în comunitate.

„Această pandemie este o provocare pentru noi toți și împreună putem găsi soluții, iar această situație specială generată de Coronavirus ne-a determinat să punem noi cuvinte în filozofia noastră: Producem în România pentru o Românie curată și sănătoasă”, spun reprezentanții Freestand.

Standuri multi-funcționale și convertibile

Noile standuri multi-funcționale Freestand, cu suport dezinfectant și dispenser, sunt în acord cu un comportament asumat față de clienții care se igienizează la intrarea și ieșirea din locație.

Principalul avantaj al mobilierului multi-funcțional Freestand este că, prin simpla accesorizare, se convertește din stație de dezinfectare în stander de informare.

Acesta este Freestand InfoPoint care poate fi folosit ca suport de prezentare și de afișare a mesajelor și promoțiilor, a flyerelor și chiar a celor mai noi produse din magazin. Realizat din structură metalică vopsită în câmp electrostatic și rezistent la coroziune, este intuitiv de folosit de clienți prin apăsarea cu cotul și ajută la distribuția materialelor de promovare.

Prim%C4%83ria Ciugud cut

„Ideea de la care am pornit a fost ca în timpul pandemiei să sprijinim furnizorii noștri din România pentru a putea continua să producă, astfel încât să păstreze locurile de muncă, dar și să oferim partenerilor noștri tradiționali, retailerilor, o soluție la provocările la care trebuie să facă față. Astfel, Freestand nu este o soluție pe termen scurt, produsul poate fi transformat foarte ușor într-un util instrument de marketing. Îl numim Salepoint pentru că scoți dispenserul de dezinfectant din coloana principală și se transformă într-un punct de informare sau de vânzare”, adaugă reprezentanții Freestand.

Accesorizare variată

Stațiile de dezinfectare se pot accesoriza pentru fiecare locație în parte, în funcție de cerințele particulare ale domeniului de activitate. Toate standurile Freestand se pot personaliza în culorile standard negru, alb trafic, albastru, galben, roșu, au suport robust care se amplasează rapid, fără a fi necesară prinderea în podea, se mută ușor și vin cu dozatoare care pot fi alimentate cu soluție dezinfectantă pentru clienți.

Pe termen lung, valoarea investiției într-o stație de dezinfectare Freestand stă în faptul că poate fi folosită în mai multe scopuri practice, doar prin simpla accesorizare. De aceea, gama Freestand Cleanstation vine deja echipată și cu accesorii suplimentare cum ar fi tavă de dezinfecție pentru încălțăminte și panou de afișare.

Gama pentru HoReCa este gândită să ofere și o soluție de informare la fața locului, stațiile Freestand HoReCa putând fi astfel folosite și pentru dezinfectare, și pentru afișarea mesajelor și a promoțiilor sau plasarea de flyere și meniuri.

Nu este singurul avantaj. Produsele sunt inventate și produse în România, de reprezentanța din Alba Iulia a Envipco Solutions (subsidiara grupului Envipco Holding USA de tehnologie în domeniul de economie circulară și waste reduction), au garanție 2 ani și se livrează rapid, în două-patru zile, oriunde în țară, prin comenzi online.

*Articol susținut de Freestand.

Strategii de business în retailul independent și insighturi despre SGR de la Interactiv Brașov
Strategii de business în retailul independent și insighturi despre SGR de la Interactiv Brașov
Interactiv, evenimentul Progresiv ce se adresează comunității antreprenoriale din piața locală de retail & FMCG, a organizat cea de-a 19-a...
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Circa 170 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 7 iulie, la Grădina Face Convention Center, la cea de-a 12-a...