PENNY România deschide un nou magazin în județul Prahova
PENNY România continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 384 în Filipeștii de Pădure, situat pe Str. Principală, FN, județul Prahova. Acesta este a opta inaugurare PENNY de anul acesta, iar planul pentru 2024 include 35-40 deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români, precum și construirea unui nou centru logistic lângă București, proiect pentru care compania a alocat un buget de 30 de milioane de euro.
Experiența îmbunătățită de cumpărături din noul magazin PENNY pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, magazinul dispune de o măcelărie, aducând astfel un plus de valoare pentru clienții care caută produse proaspete și de calitate.
Noul magazin PENNY din Filipeștii de Pădure dispune de o suprafață de vânzare de 858,16 mp și oferă 90 de locuri de parcare, dintre care 2 locuri sunt rezervate persoanelor cu dizabilități.
PENNY Punct subliniază direcția strategică de dezvoltare a PENNY Market în România, bazându-se pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Parte a grupului REWE, PENNY este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 384 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022. Planurile Penny de expansiune rămân ambițioase, vizând investiții de 1 miliard de euro până în 2030, cu scopul de a extinde rețeaua și de a dezvolta competențele logistice.