PENNY România deschide un nou magazin în județul Prahova

PENNY România continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 384 în Filipeștii de Pădure, situat pe Str. Principală, FN, județul Prahova. Acesta este a opta inaugurare PENNY de anul acesta, iar planul pentru 2024 include 35-40 deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români, precum și construirea unui nou centru logistic lângă București, proiect pentru care compania a alocat un buget de 30 de milioane de euro. PENNY Filipestii de Padure, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

Experiența îmbunătățită de cumpărături din noul magazin PENNY pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, magazinul dispune de o măcelărie, aducând astfel un plus de valoare pentru clienții care caută produse proaspete și de calitate.

Noul magazin PENNY din Filipeștii de Pădure dispune de o suprafață de vânzare de 858,16 mp și oferă 90 de locuri de parcare, dintre care 2 locuri sunt rezervate persoanelor cu dizabilități.

PENNY Punct subliniază direcția strategică de dezvoltare a PENNY Market în România, bazându-se pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Parte a grupului REWE, PENNY este unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 384 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022. Planurile Penny de expansiune rămân ambițioase, vizând investiții de 1 miliard de euro până în 2030, cu scopul de a extinde rețeaua și de a dezvolta competențele logistice.

PENNY inaugurare Cluj-Napoca
Penny își extinde prezența în Cluj-Napoca și ajunge la o rețea națională de 383 de magazine
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 383 în Cluj-Napoca, pe strada Dâmboviței, nr. 12-18....
penny
PENNY deschide un nou magazin în județul Gorj
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 382 în Turceni, județul Gorj. Noul magazin este situat...
PENNY_Campulung Muscel extindere judet Arges
Penny își consolidează prezența în Argeș și deschide al doilea magazin din Câmpulung Muscel
Penny România continuă să își extindă rețeaua și anunță deschiderea celui de-al doilea magazin din orașul Câmpulung Muscel, pe Bulevardul...
PENNY inaugurare magazin Chiajna Ilfov
Penny își extinde prezența în Ilfov și deschide încă un magazin în Chiajna
Penny România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 380 în Chiajna, pe strada Serg. Ilie Petre, nr. 87,...
Penny deschide un nou magazin în Sălaj și ajunge la o rețea de 378 de locații
Penny deschide un nou magazin în Sălaj și ajunge la o rețea de 378 de locații
Penny România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 378 în Nuşfalău, pe strada Silvaniei nr. 1, județul...
Penny ajunge la 377 de magazine pe plan local
Penny ajunge la 377 de magazine pe plan local
Penny România își continuă expansiunea accelerată și deschide primul magazin din 2024 în municipiul Moinești, județul Bacău. Acesta este...