PENNY România deschide al doilea magazin în Lugoj, județul Timiș
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 424. Locația se află în orașul Lugoj, pe strada 20 Decembrie 1989, nr. 15, în județul Timiș. Această deschidere marchează al doilea magazin PENNY din oraș și subliniază astfel evoluția strategică a brandului în România.
Magazinul dispune de o suprafață de vânzare de 624 mp și oferă 12 locuri de parcare, dintre care două locuri dedicate persoanelor cu dizabilități. În plus, clienții au acces și la locuri de parcare pe domeniul public, aflate în imediata apropiere. Programul de funcționare este de luni până sâmbătă între orele 07:30 – 22:00, iar duminică de la 08:00 la 20:00.
Experiența îmbunătățită de cumpărături din noul magazin PENNY pune în valoare angajamentul companiei pentru extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, noul magazin PENNY din Lugoj, județul Timiş, oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Extinderea rețelei face parte din strategia PENNY Punct, axată pe șapte piloni principali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Lanțul de magazine de tip discount PENNY intenționează să ajungă în România la o rețea de 1.000 de magazine până în anul 2035 și alocă dezvoltării pe plan local un buget de trei miliarde de euro. Retailerul a deschis anul trecut 40 de magazine pe plan local, cele mai multe inaugurări dintre cele cinci piețe internaționale unde grupul este prezent. Pentru anul acesta ritmul va fi unul similar, compania având în plan alte 40 de noi magazine. În acest sens, retailerul a alocat un buget de aproximativ 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea pe plan local.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 424 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.





