PENNY își extinde raza de acoperire în județul Giurgiu și deschide un nou magazin în Adunații Copăceni
PENNY România își continuă planul de dezvoltare la nivel național prin deschiderea unui nou magazin în localitatea Adunații Copăceni, județul Giurgiu. Situat pe Strada Principală nr. 4, noul spațiu comercial își întâmpină clienții începând de miercuri, 2 iulie, într-un format modern, optimizat pentru o experiență de cumpărături rapidă și eficientă.
Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 875 mp și pune la dispoziția clienților 59 de locuri de parcare, dintre care trei locuri dedicate pentru părinți cu copii, trei pentru persoane cu dizabilități și două stații de încărcare pentru mașini electrice. Programul de funcționare este de luni până sâmbătă între 07:30 și 22:00, iar duminica între 08:00 și 20:00.
Clienții vor regăsi în acest magazin o selecție variată de produse proaspete, mărci proprii și produse 3RO -produse autentice românești, cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. De asemenea, magazinul include zone dedicate produselor ready-to-eat, semipreparate și congelate, menite să răspundă nevoilor unui stil de viață dinamic.
„Această inaugurare reflectă angajamentul PENNY pentru dezvoltare durabilă și apropiere față de comunități, și face parte din viziunea PENNY Punct, construită pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată”, explică reprezentanții companiei.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 419 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.
Lanțul de magazine de tip discount PENNY intenționează să ajungă în România la o rețea de 1.000 de magazine până în anul 2035 și alocă dezvoltării pe plan local un buget de trei miliarde de euro. Retailerul a deschis anul trecut 40 de magazine pe plan local, cele mai multe inaugurări dintre cele cinci piețe internaționale unde grupul este prezent. Cumulat, în România, Cehia, Ungaria, Austria și Italia au fost deschise anul trecut 78 de magazine Penny. Pentru anul acesta ritmul va fi unul similar, compania având în plan alte 40 de noi magazine. În acest sens, retailerul a alocat un buget de aproximativ 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea pe plan local.





