Penny Market, investiții de peste 2 mld. lei în următorii 7 ani pe piața locală
Retailerul Penny Market, unul dintre cei mai importanți jucători internaționali prezenți pe piața locală, și-a propus să investească peste 2 miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România, a anunțat compania, bugetul fiind alocat în expansiune, cât și în sortimentație și parteneriatele cu producătorii, dar și în a răspunde nevoilor clienților.
Recent, retailerul a bifat o nouă extindere, ajungând astfel la 242 de spații deschise în România. De altfel, pentru anul acesta Penny Market are în plan deschiderea a 20-25 de magazine noi, iar de la începutul anului și până în acest moment au fost inaugurate șase unități.
Noul magazin Penny Market a fost inaugurat în Pantelimon, județul Ilfov, pe Strada Sfântu Gheorghe, nr. 46 și are un spațiu de vânzare de 814 metri pătrați.
Magazinele Penny Market au un format modern ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele de magazine sub noul concept, Future Store. În cadrul procesului de remodelare, accentul este pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete, atent selecționate zi de zi. Magazinul dispune de o componentă verde, acoperișul fiind prevăzut cu panouri fotovoltaice răspunzătoare pentru transformarea energiei solare în energie electrică.
Penny Market este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny Market în România este alcătuită din 242 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați. Compania a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 3,45 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de rezultatele din 2017, iar pentru 2019 avansul va fi tot de “două cifre”, potrivit declarațiilor lui Daniel Gross, Director General Rewe România.





