Penny Market, investiții de peste 2 mld. lei în următorii 7 ani pe piața locală

Retailerul Penny Market, unul dintre cei mai importanți jucători internaționali prezenți pe piața locală, și-a propus să investească peste 2 miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România, a anunțat compania, bugetul fiind alocat în expansiune, cât și în sortimentație și parteneriatele cu producătorii, dar și în a răspunde nevoilor clienților. Penny Market,  investiții de peste 2 mld. lei în următorii 7 ani pe piața locală

Recent, retailerul a bifat o nouă extindere, ajungând astfel la 242 de spații deschise în România. De altfel, pentru anul acesta Penny Market are în plan deschiderea a 20-25 de magazine noi, iar de la începutul anului și până în acest moment au fost inaugurate șase unități.

Noul magazin Penny Market a fost inaugurat în Pantelimon, județul Ilfov, pe Strada Sfântu Gheorghe, nr. 46 și are un spațiu de vânzare de 814 metri pătrați.

Magazinele Penny Market au un format modern ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele de magazine sub noul concept, Future Store. În cadrul procesului de remodelare, accentul este pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete, atent selecționate zi de zi. Magazinul dispune de o componentă verde, acoperișul fiind prevăzut cu panouri fotovoltaice răspunzătoare pentru transformarea energiei solare în energie electrică.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny Market în România este alcătuită din 242 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați. Compania a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 3,45 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de rezultatele din 2017, iar pentru 2019 avansul va fi tot de “două cifre”, potrivit declarațiilor lui Daniel Gross, Director General Rewe România.

 

Penny deschide un nou magazin în Sălaj și ajunge la o rețea de 378 de locații
Penny deschide un nou magazin în Sălaj și ajunge la o rețea de 378 de locații
Penny România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 378 în Nuşfalău, pe strada Silvaniei nr. 1, județul...
Penny ajunge la 377 de magazine pe plan local
Penny ajunge la 377 de magazine pe plan local
Penny România își continuă expansiunea accelerată și deschide primul magazin din 2024 în municipiul Moinești, județul Bacău. Acesta este...
Penny continuă investițiile în expansiune pe final de an
Penny continuă investițiile în expansiune pe final de an
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune și a deschis cel de al 363-lea magazin din România în comuna Florești-Stoenești,...
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune
Planurile de expansiune ale Penny România continuă pe final de an și discounterul bifează deschiderea magazinului cu numărul 361 în satul...
Penny investeste in angajati si mareste salariul minim
Penny deschide un nou magazin în Focșani
Discounterul Penny continuă planul accelerat de expansiune și inaugurează un nou magazin în Focșani. Odată cu această deschidere, rețeaua...
Penny deschide un nou magazin în județul Sibiu
Penny deschide un nou magazin în județul Sibiu
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în orașul Dumbrăveni, județul...