Penny își extinde prezența în Cluj-Napoca și ajunge la o rețea națională de 383 de magazine

PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 383 în Cluj-Napoca, pe strada Dâmboviței, nr. 12-18. Este al doilea magazin pe care discounterul îl deschide în oraș și „reflectă evoluția strategică și angajamentul de a aduce proximitatea și calitatea produselor PENNY în cât mai multe comunități din România”, potrivit reprezentanților retailerului.

Noul magazin propune o experiență de cumpărături îmbunătățită, punând în valoare angajamentul PENNY pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții vor beneficia de o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, adaptate gusturilor consumatorilor români, împreună cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. Magazinul dispune de o zonă generoasă dedicată produselor proaspete și mărcilor proprii și urmărește să răspundă nevoilor diverse ale consumatorilor prin semnalizarea promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

Noul magazin din Cluj-Napoca are o suprafață de vânzare de 896.93 mp, oferă 50 de locuri de parcare, o parte dintre ele rezervate persoanelor cu dizabilități, și este deschis de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00.

Pentru acest an, retailerul a planificat între 35 si 40 de deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români. În acest sens, compania are un buget de investiții de 150 de milioane de euro, cu 22 de milioane peste nivelul din 2023. Cumulat, retailerul are în plan să investească un miliard de euro în activitatea din România până în 2030, iar recent a anunțat că demarează lucrările pentru cel de-al cincilea depozit din România, situat în Mihăilești, județul Giurgiu, după cele din Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. Potrivit companiei, lucrările vor fi finalizate în cursul anului 2025, iar investiția se ridică la 35 de milioane de euro.

Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022.

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005 și o echipă formată din peste 7.300 de angajați. Întreaga rețea este deservită în prezent de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.

penny
PENNY deschide un nou magazin în județul Gorj
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 382 în Turceni, județul Gorj. Noul magazin este situat...
PENNY_Campulung Muscel extindere judet Arges
Penny își consolidează prezența în Argeș și deschide al doilea magazin din Câmpulung Muscel
Penny România continuă să își extindă rețeaua și anunță deschiderea celui de-al doilea magazin din orașul Câmpulung Muscel, pe Bulevardul...
PENNY inaugurare magazin Chiajna Ilfov
Penny își extinde prezența în Ilfov și deschide încă un magazin în Chiajna
Penny România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 380 în Chiajna, pe strada Serg. Ilie Petre, nr. 87,...
Penny deschide un nou magazin în Sălaj și ajunge la o rețea de 378 de locații
Penny deschide un nou magazin în Sălaj și ajunge la o rețea de 378 de locații
Penny România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 378 în Nuşfalău, pe strada Silvaniei nr. 1, județul...
Penny ajunge la 377 de magazine pe plan local
Penny ajunge la 377 de magazine pe plan local
Penny România își continuă expansiunea accelerată și deschide primul magazin din 2024 în municipiul Moinești, județul Bacău. Acesta este...
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune
Planurile de expansiune ale Penny România continuă pe final de an și discounterul bifează deschiderea magazinului cu numărul 361 în satul...