Penny își extinde prezența în Cluj-Napoca și ajunge la o rețea națională de 383 de magazine
PENNY România își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 383 în Cluj-Napoca, pe strada Dâmboviței, nr. 12-18. Este al doilea magazin pe care discounterul îl deschide în oraș și „reflectă evoluția strategică și angajamentul de a aduce proximitatea și calitatea produselor PENNY în cât mai multe comunități din România”, potrivit reprezentanților retailerului.
Noul magazin propune o experiență de cumpărături îmbunătățită, punând în valoare angajamentul PENNY pentru extinderea portofoliului de produse 3RO - produse autentic românești, provenite, procesate și ambalate în România. Clienții vor beneficia de o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, adaptate gusturilor consumatorilor români, împreună cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. Magazinul dispune de o zonă generoasă dedicată produselor proaspete și mărcilor proprii și urmărește să răspundă nevoilor diverse ale consumatorilor prin semnalizarea promoțiilor și categoriilor principale de alimente.
Noul magazin din Cluj-Napoca are o suprafață de vânzare de 896.93 mp, oferă 50 de locuri de parcare, o parte dintre ele rezervate persoanelor cu dizabilități, și este deschis de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 – 20:00.
Pentru acest an, retailerul a planificat între 35 si 40 de deschideri de noi magazine pentru a ajunge și mai aproape de consumatorii români. În acest sens, compania are un buget de investiții de 150 de milioane de euro, cu 22 de milioane peste nivelul din 2023. Cumulat, retailerul are în plan să investească un miliard de euro în activitatea din România până în 2030, iar recent a anunțat că demarează lucrările pentru cel de-al cincilea depozit din România, situat în Mihăilești, județul Giurgiu, după cele din Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. Potrivit companiei, lucrările vor fi finalizate în cursul anului 2025, iar investiția se ridică la 35 de milioane de euro.
Penny România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% față de anul anterior, fiind pentru al nouălea an consecutiv în care România a înregistrat cel mai bun rezultat financiar la nivel de grup. În ceea ce privește profitul, retailerul a înregistrat în 2023 un rezultat net de aproape 45 de milioane de euro, cu 14,4 milioane peste nivelul din 2022.
Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005 și o echipă formată din peste 7.300 de angajați. Întreaga rețea este deservită în prezent de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.