Penny extinde serviciul de livrare cu ajutorul Glovo
Toate produsele listate în magazinele Penny vor fi disponibile și în aplicația Glovo începând cu data de 25 ianuarie.
Pentru început, cumpărăturile de la Penny prin intermediul aplicației vor fi asigurate doar în București și Oradea, dar serviciul va fi extins la nivel național.
Livrarea produselor se face în cel mult o oră, iar costul transportului se ridică la15,99 lei în București și 11,99 lei pentru Oradea.
Penny se alătură astfel celor aproape 3.000 de parteneri deja existenți în aplicația Glovo punând la dispoziția clienților toată gama de produse, din categorii precum băuturi (apă, sucuri, alcool), mezeluri, lactate, snacks-uri și produse de panificație, dulciuri, ready to eat, produse pentru casă și familie, produse cosmetice etc.
„Parteneriatul cu Glovo reprezintă dovada eforturilor constante pe care le facem pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților noștri. Simplitate, rapiditate și prețuri bune - acesta este trioul pe care ne așteptăm să îl experimenteze cei care vor comanda produse de la Penny prin intermediul aplicației Glovo. Credem că această soluție se pliază foarte bine pe stilul de viață modern și activ al clienților noștri și vom continua să investim în testarea unor astfel de platforme în viitorul apropiat”, declară Daniel Gross, CEO PENNY România.
„Suntem bucuroși că, începând de astăzi, am adăugat Penny pe lista de parteneri Glovo și suntem convinși de faptul că împreună vom depune toate eforturile necesare pentru fi alături de clienții noștri cu produse de bună calitate și un serviciu la standarde ridicate. Momentan, parteneriatul este existent în București și Oradea, urmând ca în decursul acestui an să extindem parteneriatul la nivel național”, completează Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.



