Penny și Glovo extind parteneriatul în peste 160 de magazine până la final de an
Penny România și Glovo au extins parteneriatul încheiat la începutul anului trecut în peste 150 de magazine ale retailerului la nivel național. Cu o comandă medie de 100 lei, serviciul online de livrare prin intermediul Glovo va fi implementat în alte zece locații până la finalul anului.
Parteneriatul dintre Penny și Glovo, prin intermediul căruia clienții pot comanda online din peste 2.500 de produse din magazinele Penny, a început în ianuarie 2021și a înregistrat, în primul an de funcționare, peste 200.000 de livrări. Timpu mediu de livrare de la magazinele Penny, prin intermediul Glovo, a fost de 35 de minute. Potrivit datelor companiei, cele mai căutate produse în ultima perioadă sunt: bananele, apa plată, ceapa verde, pătrunjelul și ridichile. De asemenea, în 2021, cele mai căutate categorii de produse din magazinele Penny, prin intermediu Glovo, indiferent de sezon, au fost apa, fructele și legumele.
„Am răspuns solicitării clienților de a ajunge cât mai repede în casele lor, ca ei să salveze timp pentru a se bucura de activitățile preferate alături de cei dragi. Rezultatele colaborării noastre cu partenerii de la Glovo ne-au arătat că produsele din magazinele PENNY sunt apreciate de către clienți și rămâne prioritar pentru noi să ne dezvoltăm și să găsim soluții pentru a fi cât mai aproape de aceștia. Anul acesta, ne propunem să creștem numărul magazinelor și orașelor pentru livrările prin aplicația Glovo. Astfel, până la finalul anului peste 160 de magazine PENNY vor fi pregătite să răspundă comenzilor clienților Glovo din cel puțin 70 de orașe", a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.
„Încă de la începutul colaborării cu PENNY am mizat pe o extindere sănătoasă și sustenabilă, iar acum putem ajunge mai ușor la clienți și utilizatori cu produse lor preferate. Ne bucurăm că alături de partenerul nostru ne îndeplinim misiunea de a fi parte din comunitățile locale în cele 65 de orașe în care activăm alături de PENNY în prezent. În viitor avem în vedere evoluția parteneriatului astfel încât să răspundem prompt cererilor utilizatorilor Glovo din toată țara”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.
Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 312 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.