Penny extinde rețeaua națională cu încă un magazin în Brașov

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în Municipiul Brașov, județul Brașov. Astfel, rețeaua Penny ajunge la 348 de unități la nivel național. Noul magazin se află pe strada Ioan Popașu, nr. 26. Are o suprafață de vânzare de 894,84 mp, iar parcarea dispune de 80 de locuri de parcare, dintre care patru locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități. Penny extinde rețeaua națională cu încă un magazin în Brașov

„Clienții care vor trece pragul magazinului Penny din Brașov se vor bucura de un design modern și accesibil. Acesta reflectă evoluția strategică a retailerului în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară). Designul magazinelor este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele feră soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate”, declară reprezentanții Penny România.

Magazinul va fi deschis de luni până sămbătă între orele 07:00 - 22:00 și duminică între 08:00 - 20:00.

„În 2023 ne vom concentra pe atingerea targetului de a deschide încă 35-40 de magazine în țară. Pe lângă asta, o altă prioritate este proiectul nostru 3RO și aducerea și semnalizarea la raft a produselor care respectă acest concept – să aibă ingredientul principal din România, să fie procesate și ambalate în țară. În curând împreună cu Academia de Studii Economice vom lansa un studiu care vorbește despre strategiile pentru echilibrarea balanței comerciale a României prin stimularea și susținerea producției naționale”, declară Daniel Gross, CEO Penny România.


Citește și PENNY România accelerează eficiența operațională prin implementarea roboților software Tailent


Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune
Penny România continuă în ritm alert planul de expansiune
Planurile de expansiune ale Penny România continuă pe final de an și discounterul bifează deschiderea magazinului cu numărul 361 în satul...
Penny România continuă expansiunea și ajunge la o rețea de 355 de magazine
Penny România continuă expansiunea și ajunge la o rețea de 355 de magazine
Discounterul Penny continuă să se extindă rapid în România și inaugurează două noi magazine, unul în București, iar celălalt în Corunca,...

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua din România este alcătuită din 348 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

Anul trecut s-a încheiat pentru Penny România cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizare de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.

 

Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny își extinde accelerat rețeaua și inaugurează un nou magazin în Piatra Neamț. Este cel de-al patrulea magazin deschis de retailer în...
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua cu un nou magazin în Călărași și ajunge la 350 de unități...
 Rețeaua Penny, la un pas de borna de 350 de magazine în România
Rețeaua Penny, la un pas de borna de 350 de magazine în România
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în Constanța. Acesta este cel...
PENNY deschide un nou magazin în Darabani, județul Botoșani
PENNY deschide un nou magazin în Darabani, județul Botoșani
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în orașul Darabani, județul...