Penny extinde rețeaua din România cu două magazine
Discounterul Penny își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a două noi magazine: unul în Băile Herculane, județul Caraș Severin, și unul în Bolintin Deal, județul Giurgiu. Astfel, rețeaua Penny ajunge la un număr total de 286 de magazine.
Magazinul Penny din Băile Herculane se află pe strada Trandafirilor, nr. 151, și are o suprafață de vânzare de 799,05 metri pătrați, patru case de marcat și 14 angajați. Totodată, magazinul dispune de 75 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.
În cazul unității comerciale din Bolintin Deal, amplasat pe de pe Bulevardul Muncii FN, suprafața de vânzare este mai mare, de 860,3 metri pătrați, are tot patru case de marcat, dar 20 angajați. În ceea ce privește parcarea, magazinul dispune de 73 de locuri, două dintre ele pentru persoanele cu dizabilități.
Designul noilor magazine din Băile Herculane și Bolintin Deal este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Citește și
Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, retailerul își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, anul acesta Penny va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiași, județul Dolj.
Cu un buget de investiții care se ridică la o sută de milioane de euro în acest an, Penny își propune să deschidă anual 35 – 40 de noi magazine, față de 20 – 25 cât era media anuală până acum.
Retailerul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei și un profit net de 85 milioane de lei, în creștere cu 54% față de 2019.