Penny extinde rețeaua din România cu două magazine

Discounterul Penny își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a două noi magazine: unul în Băile Herculane, județul Caraș Severin, și unul în Bolintin Deal, județul Giurgiu. Astfel, rețeaua Penny ajunge la un număr total de 286 de magazine.

Magazinul Penny din Băile Herculane se află pe strada Trandafirilor, nr. 151, și are o suprafață de vânzare de 799,05 metri pătrați, patru case de marcat și 14 angajați. Totodată, magazinul dispune de 75 de locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități. Penny extinde rețeaua din România cu două magazine

În cazul unității comerciale din Bolintin Deal, amplasat pe de pe Bulevardul Muncii FN, suprafața de vânzare este mai mare, de 860,3 metri pătrați, are tot patru case de marcat, dar 20 angajați. În ceea ce privește parcarea, magazinul dispune de 73 de locuri, două dintre ele pentru persoanele cu dizabilități.

Designul noilor magazine din Băile Herculane și Bolintin Deal este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.


Citește și

Rewe testează shopul mobil

Penny România accelerează ritmul expansiunii și anunță un buget de investiții de 100 de milioane de euro pentru acest an


Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, retailerul își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, anul acesta Penny va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiași, județul Dolj.

Cu un buget de investiții care se ridică la o sută de milioane de euro în acest an, Penny își propune să deschidă anual 35 – 40 de noi magazine, față de 20 – 25 cât era media anuală până acum.

Retailerul a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei și un profit net de 85 milioane de lei, în creștere cu 54% față de 2019.


 

Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny își extinde accelerat rețeaua și inaugurează un nou magazin în Piatra Neamț. Este cel de-al patrulea magazin deschis de retailer în...
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua cu un nou magazin în Călărași și ajunge la 350 de unități...
PENNY deschide un nou magazin în Darabani, județul Botoșani
PENNY deschide un nou magazin în Darabani, județul Botoșani
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în orașul Darabani, județul...
 Penny ajunge la 40 de magazine în București - Ilfov
Penny ajunge la 40 de magazine în București - Ilfov
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează două magazine noi în sectoarele 3 și 6 ale...