Penny deschide în locul retailerului Turbo Tequila

Discounterul Penny continuă să investească în extinderea rețelei de magazine și anunță deschiderea unei noi locații în București, în cartierul Militari, în locul în care a operat retailerul independent Turbo Tequila. Penny deschide în locul retailerului Turbo Tequila

Acesta este al 19-lea magazin inagurat de discounterul german de la începutul acestui an și cel de-al 295-lea operat la nivel național. Până la finalul anului retailerul mai are pe listă alte șase deschideri, urmând astfel să depășească pragul de 300 de magazine.

”Contextul ultimilor ani și mediul de lucru tot mai ostil ne-au făcut să luăm decizia de a renunța la magazinul propriu și să închiriem spațiul către Penny. Aceasta nu este prima noastră colaborare cu un retailer internațional, mai avem un spațiu închiriat către Carrefour, în zona Veteranilor”, a declarat Cornelia Șerban, antreprenoarea care a fondat businessul Turbo Tequila.

Noul magazin Penny se află pe bulevardul Iuliu Maniu, nr. 220 și are un design modern și primitor, iar experiența de cumpărături este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate”, declară reprezentanții retailerului.

Cu un buget de investiții care se ridică la o sută de milioane de euro în 2021 și un miliard de euro până în 2029, Penny România mărește ritmul expansiunii și vizează dublarea numărului de magazine în următorii șapte ani. Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine.

Penny România, parte a grupului german Rewe, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei și un profit net de 85 milioane de lei, în creștere cu 54% față de 2019. În 2020, compania a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine. Pentru acest an, Daniel Gross, CEO-ul companiei estimează un ritm de creștere pentru businessul Penny România similar cu cel din 2020 și ia în calcul rulaje de peste cinci miliarde de lei.

Penny continuă investițiile în expansiune
Penny continuă investițiile în expansiune
Discounterul Penny continuă planul accelerat de expansiune și inaugurează un nou magazin în Tismana, județul Gorj. Odată cu această...
Penny investeste in angajati si mareste salariul minim
Penny deschide un nou magazin în Focșani
Discounterul Penny continuă planul accelerat de expansiune și inaugurează un nou magazin în Focșani. Odată cu această deschidere, rețeaua...
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua cu un nou magazin în Călărași și ajunge la 350 de unități...
 Rețeaua Penny, la un pas de borna de 350 de magazine în România
Rețeaua Penny, la un pas de borna de 350 de magazine în România
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în Constanța. Acesta este cel...
Penny deschide un nou magazin în județul Sibiu
Penny deschide un nou magazin în județul Sibiu
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în orașul Dumbrăveni, județul...
Rețeaua Penny se extinde cu un nou magazin în județul Suceava
Rețeaua Penny se extinde cu un nou magazin în județul Suceava
Discounterul Penny își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în Fălticeni, județul Suceava. Astfel,...