Penny continuă expansiunea și ajunge la o rețea de 288 de magazine la nivel național
Cu un buget de investiții care se ridică la o sută de milioane de euro pentru acest an, Penny deschide încă două magazine, unul în județul Neamț, unul în Buzău.
Magazinul Penny din Săbăoani, județul Neamț, se află pe strada Progresului, nr. 5, și are o suprafață de vânzare de 860 de metri pătrați, patru case de marcat și 15 angajați. Totodată, magazinul dispune de 80 de locuri de parcare.
Cât despre locația din orașul Buzău, aceasta se află pe strada Stadionului, nr. 120, și are o suprafață de vânzare de aproape 807 metri pătrați, patru case de marcat și o parcare cu 34 de locuri. Prin deschiderea acestui magazin au fost create 14 noi locuri de muncă.
Designul noilor magazine din Săbăoani și Buzău este modern, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noile magazine Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Pentru a susține extinderea rețelei la nivel național, discounterul inaugurează în acest an cel de-al patrulea depozit logistic, la Filiași, județul Dolj.
Tot până la finalul acestui an, planul Penny este să atingă pragul de 300 de magazine funcționale, să remodeleze 100 de locații și întreaga rețea de magazine până în 2022. Totodată, până în 2029, discounterul își propune să deschidă cel puțin 600 de unități comerciale pe teritoriul României și șase centre logistice, proiect care presupune investiții de 5,12 miliarde de lei.
Penny România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei și un profit net de 85 milioane de lei, în creștere cu 54% față de 2019. În 2020, compania a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.



