PENNY continuă expansiunea în România și ajunge la o rețea de 423 de magazine
PENNY România își continuă planul de expansiune națională prin inaugurarea a două noi magazine, în localitățile Roata de Jos, județul Giurgiu, și în Suceava, ambele deschise oficial pe 25 iulie. Cele două spații comerciale au fost gândite pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături modernă, rapidă și eficientă. Odată cu deschiderea celor două noi magazine PENNY, rețeaua ajunge la un total de 423 magazine la nivel național.
Magazinul din Roata de Jos, situat pe Str. Republicii nr. 12, are o suprafață de vânzare de 861,30 mp și pune la dispoziția clienților 81 de locuri de parcare, dintre care trei locuri pentru persoane cu dizabilități, trei locuri pentru părinți cu copii și două stații de încărcare pentru mașini electrice.
Magazinul din Suceava, amplasat pe Str. Gheorghe Doja nr. 142, oferă o suprafață de vânzare de 835,70 mp și un total de 80 de locuri de parcare, dintre care patru locuri dedicate persoanelor cu dizabilități. Este al treilea magazin PENNY deschis în oraș.
Ambele magazine vor funcționa de luni până sâmbătă între orele 07:30 și 22:00, iar duminica în intervalul 08:00 – 20:00. Noile magazine respectă formatul modern PENNY, optimizat pentru o navigare intuitivă în magazin, o zonă extinsă de produse proaspete, semnalizare clară a promoțiilor și o selecție bogată de produse 3RO - produse autentice românești cu ingredientul principal provenit din România, și procesate și ambalate în țară.
Extinderea rețelei face parte din strategia PENNY Punct, axată pe șapte piloni principali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Lanțul de magazine de tip discount PENNY intenționează să ajungă în România la o rețea de 1.000 de magazine până în anul 2035 și alocă dezvoltării pe plan local un buget de trei miliarde de euro. Retailerul a deschis anul trecut 40 de magazine pe plan local, cele mai multe inaugurări dintre cele cinci piețe internaționale unde grupul este prezent. Cumulat, în România, Cehia, Ungaria, Austria și Italia au fost deschise anul trecut 78 de magazine Penny. Pentru anul acesta, ritmul va fi unul similar, compania având în plan alte 40 de noi magazine. În acest sens, retailerul a alocat un buget de aproximativ 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea pe plan local.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 423 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.





