PENNY continuă expansiunea în România și ajunge la o rețea de 423 de magazine 

PENNY România își continuă planul de expansiune națională prin inaugurarea a două noi magazine, în localitățile Roata de Jos, județul Giurgiu, și în Suceava, ambele deschise oficial pe 25 iulie. Cele două spații comerciale au fost gândite pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături modernă, rapidă și eficientă. Odată cu deschiderea celor două noi magazine PENNY, rețeaua ajunge la un total de 423 magazine la nivel național. PENNY inaugurare magazin Suceava 25 iulie

Magazinul din Roata de Jos, situat pe Str. Republicii nr. 12, are o suprafață de vânzare de 861,30 mp și pune la dispoziția clienților 81 de locuri de parcare, dintre care trei locuri pentru persoane cu dizabilități, trei locuri pentru părinți cu copii și două stații de încărcare pentru mașini electrice.

Magazinul din Suceava, amplasat pe Str. Gheorghe Doja nr. 142, oferă o suprafață de vânzare de 835,70 mp și un total de 80 de locuri de parcare, dintre care patru locuri dedicate persoanelor cu dizabilități. Este al treilea magazin PENNY deschis în oraș.

Ambele magazine vor funcționa de luni până sâmbătă între orele 07:30 și 22:00, iar duminica în intervalul 08:00 – 20:00. Noile magazine respectă formatul modern PENNY, optimizat pentru o navigare intuitivă în magazin, o zonă extinsă de produse proaspete, semnalizare clară a promoțiilor și o selecție bogată de produse 3RO - produse autentice românești cu ingredientul principal provenit din România, și procesate și ambalate în țară.
Extinderea rețelei face parte din strategia PENNY Punct, axată pe șapte piloni principali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Lanțul de magazine de tip discount PENNY intenționează să ajungă în România la o rețea de 1.000 de magazine până în anul 2035 și alocă dezvoltării pe plan local un buget de trei miliarde de euro. Retailerul a deschis anul trecut 40 de magazine pe plan local, cele mai multe inaugurări dintre cele cinci piețe internaționale unde grupul este prezent. Cumulat, în România, Cehia, Ungaria, Austria și Italia au fost deschise anul trecut 78 de magazine Penny. Pentru anul acesta, ritmul va fi unul similar, compania având în plan alte 40 de noi magazine. În acest sens, retailerul a alocat un buget de aproximativ 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea pe plan local.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 423 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.

Carrefour iese de pe piața din Italia și vinde 1.188 de magazine într-o tranzacție de 1 miliard de euro. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Carrefour iese de pe piața din Italia și vinde 1.188 de magazine într-o tranzacție de 1 miliard de euro
Carrefour anunță vânzarea rețelei de 1.188 de magazine din Italia către NewPrinces Group, ca parte a strategiei de revizuire a businessului și...
sacosa sezamo
25% dintre comenzile Sezamo includ cel puțin un produs din Italia
Supermarketul online Sezamo raportează o creștere semnificativă a interesului pentru produsele italienești, acestea fiind prezente în...
PENNY_Odobesti 1
PENNY România deschide un nou magazin în județul Vrancea
PENNY România își continuă strategia de expansiune la nivel național și anunță deschiderea unui nou magazin în orașul Odobești, județul...
parcuri de retail dezvoltare Romania spatii comerciale
Retaileri cu venituri anuale de peste 80 mld. euro au intrat pe piața locală în ultimii cinci ani
Piața de retail din România continuă să atragă un număr tot mai mare de branduri internaționale, potrivit unei analize realizate de compania...
Brooklin Drinks Market, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Brooklyn Drinks Market, 25 de magazine la 12 luni de la intrarea în România
Brooklyn Drinks Market, rețeaua de magazine de proximitate dedicată băuturilor, parte a grupului Very Nice Retail, a ajuns la 25 de locații în...
Inflația scade, dar alimentele continuă să se scumpească
BNR: Perspectiva apropiată a inflației se înrăutățește accentuat. Scade puterea de cumpărare
Expirarea de la 1 iulie a schemei de plafonare a prețului la energia electrică și majorarea cotelor TVA și a accizelor începând cu 1 august,...