Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an

În 2020, industria de îngrijire personală și wellness a suferit o transformare imensă, ca urmare a pandemiei. Cu toate acestea, consumatorii s-au îndreptat către soluțiile și produsele de îngrijire pe care le pot folosi cu ușurință, acasă. Astfel, în 2020, Notino a înregistrat o cerere crescută pentru produse care ajută la crearea unui ritual de frumusețe și wellness la domiciliu. Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an

Segmentul de îngrijire a tenului a avut o creștere de 156% în categoria măștilor de față, iar cea mai mare creștere din segmentul de skincare este cea a exfoliantelor faciale, care au crescut în vânzări cu 489%.

De asemenea, cererea de parfumuri ambientale a crescut cu 100%, iar cea mai mare cerere a fost înregistrată în categoria lumânărilor parfumate și a difuzoarelor de aromaterapie.

Având în vedere cele mai recente schimbări în comportamentul consumatorilor și focusul pe care Notino îl are în a oferi întotdeauna produsele potrivite la momentul potrivit, oferta retailerului include unele dintre cele mai populare articole pentru îngrijire.

Notino este cel mai mare magazin on-line de parfumuri și cosmetice din Europa. Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului on-line. În prezent, Notino activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig și altele. Are un portofoliu incredibil de 55.000 de produse, de la peste 1.150 de branduri.

În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.
 

Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere
După câțiva ani în care au fost un veritabil motor de creștere al pieței FMCG, mărcile private încep să frâneze în fața brandurilor...
Elia Cazan Senior Director SEE Fabric Care and Brand Operation Leader Procter Gamble
Elia Cazan, P&G: Rețeta pentru a crește o categorie este să înțelegem de ce au nevoie consumatorii și să le oferim soluțiile potrivite
Pe măsură ce tot mai mulți consumatori caută produse de spălat care să îi ajute să economisească timp și să fie mai prietenoase cu mediul,...
Sup cong oct 24 pool
Cum poate diversificarea ofertei să elimine sezonalitatea vânzărilor de congelate
Ultimul an a venit cu vânzări în creștere pentru produsele congelate în rândul retailerilor independenți, produsele ready-meal și cele vegane...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Protecția solară precum și alte produse cosmetice care conțin FPS (SPF) fac parte din categoria de produse de îngrijire a pielii cu cea mai...
Notino, creștere de 95% pe sectorul de skincare și 112% pe bodycare
Notino, creștere de 95% pe sectorul de skincare și 112% pe bodycare
Notino, retailer online de parfumuri și produse cosmetice, și-a crescut afacerea cu 42% în 2020, câștigând 3,5 milioane de clienți noi. În...