Metro scoate la bătaie 200 de locuri de muncă
Peste 200 de locuri de muncă sunt disponibile în perioada următoare în cadrul echipei Metro, liderul comerțului cu ridicata din România. Mai mult, data de 1 august vine cu o creștere de 50% pentru tichetele de masă, valoarea acestora urmând să fie de 30 lei, valoarea cea maximă reglementată de autorități.
Venitul mediu lunar pentru un lucrător polivalent (Consilier de Vânzări Senior) la Metro va fi de 5.300 lei brut (aproximativ 3.300 lei net) de la 1 august, poziție pentru care Metro are deschise peste 100 posturi. Această sumă, care reprezintă venitul unui lucrător, include salariul, tichete de masă, bonus de vacanță, cupoane anuale de Paște și de Crăciun, bonus trimestrial de performanță, spor de 50% pentru 5 zile lucrate în tură de noapte, precum și alte tipuri de bonusuri și sporuri conform Contractului Colectiv de Muncă și a politicilor de compensații și beneficii.
Citește și: Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
„Îmbunătățirea constantă a pachetului salarial total oferit reconfirmă angajamentul Metro România de a-și susține echipa cu pachete competitive de compensații și beneficii pe piața muncii. Cu majorarea salariilor, a sporurilor, tichetelor și a schemei de bonusare avem o creștere de 15% față de anul trecut, reprezentând în același timp o recunoaștere a eforturilor depuse an de an pentru atingerea obiectivelor", a declarat Rodica Rapcea, Director Resurse Umane Metro România.
Printre beneficiile extra de care poate dispune un lucrător comercial din cadrul echipei Metro România se numără: tichete de masă și primă de vacanță; asigurare medicală privată; bonusuri de performanță; zile suplimentare de concediu pentru diverse ocazii; acces la consiliere psihologică, financiară și juridică pentru angajat și familia sa; prime de Sărbători și pentru diferite ocazii (căsătorie, naștere copil, deces); bonus de recomandare; reduceri la abonamente medicale și sportive; bonus de fidelitate.
Metro este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, Metro are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze.