FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani

Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani

Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia în format clasic. Inaugurarea are ca scop susținerea ritmului de creștere a businessului Metro în regiune și implicit în România, dar și consolidarea poziției de susținător al afacerilor independente.

Noul magazin se află localizat pe strada Transilvaniei, nr. 441A, la 500 de metri distanță de fostul centru Metro Punct din localitate, pe care retailerul l-a închis, și are un spațiu de aproximativ 3.800 de metri pătrați și o sortimentației de 6.300 de produse.

Magazinul se află într-o clădire nouă, proiectată de la zero pentru a corespunde în totalitate standardelor Metro și pentru a oferi clienților toate facilitățile de care aceștia au nevoie într-un singur loc. Scopul este de a contribui la prosperitatea afacerilor independente și la satisfacția clienților profesioniști.

Ce beneficii aduce noul magazin cash&carry Metro? 

Noul magazin Metro este optimizat pentru eficientizarea tuturor operațiunilor și adaptat pentru a deservi clienții profesioniști și anume:

  • Spațiul comercial este aproximativ cu 45% mai mare comparativ cu fostul magazin Punct din proximitate - 3.800 de metri pătrați versus 2.600 de metri pătrați. De asemenea, spațiul de depozitare este mai mare, în timp ce birourile și spațiile administrative au alocate o suprafață mai mică, de 25%.
  • Magazinul beneficiază de echipamente moderne și eficiente, care să susțină extinderea de gamă și servirea în condiții de calitate excelentă și în mod sustenabil: cameră frigorifică pentru categoriile de produse proaspete, precum carne, pește, fructe și legume, mezeluri, ouă, lactate și cameră congelator ambivalentă de 130 de metri pătrați, dotată cu vitrine de expunere pentru produsele congelate, în acest fel asigurându-se stocul și vânzarea pe aceeași suprafață și respectarea normelor HACCP în vigoare.
  • O parcarea de 132 de locuri, din care 37 sunt acoperite, o creștere semnificativă comparativ cu cele 23 de spații de parcare disponibile în vechiul magazin.
  • Magazinul dispune de o ofertă de peste 6.300 de articole, comparativ cu 2.850 anterior. Categoriile de produse au fost redefinite pentru a deservi clienții profesioniști, fiind adaptate și extinse în funcție de nevoile clienților HoReCa și revânzători.
  • Clădirea are un spațiu de încărcare/descărcare dedicat, fiind disponibile rampe pentru recepție marfă și livrare. Magazinul oferă servicii de livrare pentru clienții din Buzău și împrejurimi, printr-un parteneriat cu un furnizor de servicii logistice, care pune la dispoziție, pentru început, patru mașini noi a câte 3,5 tone, cu temperatură controlată.
  • Magazinul este deservit de 49 de angajați, comparativ cu 21 de angajați anterior.

„Anul acesta vine cu o schimbare semnificativă pentru echipa Metro Buzău care face tranziția într-o nouă locație, mai modernă și mai mare față de cea anterioară. Unul dintre beneficiile și noutățile pe care Metro le aduce în această regiune este faptul că livrările vor fi realizate mai rapid, acestea fiind aduse direct din magazinul din Buzău. Misiunea noastră este să fim aproape de antreprenorii români cu servicii de încredere și ne bucurăm că prin inaugurarea noului magazin ne menținem angajamentul de a rămâne un partener solid”, a declarat Adrian Ariciu, CEO Metro România.

Metro este o companie internațională specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. Metro operează în peste 30 de țări și are aproximativ 17 milioane de clienți. În anul financiar 2020/21, Metro a generat vânzări de 24,8 miliarde de euro.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content