Metro Group lansează un program de susținere a start-up-urilor
Metro Group va lansa un program de suținere a start-up-urilor, cu scopul de a crea soluţii digitale pentru sectorul de retail.
Programul se numește „Metro Accelerator pentru Retail, susţinut de Techstars” și face parte dintr-un program deja existent, Accelerator, și se adresează start-up-urilor care pot genera soluții inovatoare de tipul aplicațiilor digitale utile comercianților independenţi, care sunt parteneri ai Metro și Real.
De-a lungul unei perioade de trei luni, mai mulți experţi vor susţine zece proiecte de start-up internaţionale, la Berlin, pentru dezvoltarea modelului lor de afaceri pe piaţă.
„Căutăm inițiative de tip start-up, care să dezvolte servicii şi produse tehnologice, pentru accelerarea proceselor de afaceri din sectorul retail sau care pot facilita relaţiile cu clienţii şi îi pot transfera în era digitală. Aplicaţiile digitale sunt create pentru ca, în viitor, clienţii profesioniști Metro să aibă şi mai mult succes. Gama de utilizatori ai soluţiilor digitale se va putea extinde de la chioşcuri, băcănii locale, ateliere sau servicii de livrare, până la lanţuri de retail în franciză şi hypermarket-uri”, spun reprezentanții Metro Group.
Începând de acum și până pe data de 12 martie 2017, start-up-urile interesate din întreaga lume se pot înscrie pe www.metroaccelerator.com, prin completarea unui chestionar şi, opțional, pot trimite şi un material video. Întregul proces de aplicare se desfășoară în limba engleză. Un juriu experimentat format din investitori şi mentori va selecta cele mai promiţătoare 10 start-up-uri prin interviuri telefonice şi întâlniri faţă în faţă.
„Principalul obiectiv al strategiei noastre este de a ne ajuta clienţii să aibă mai mult succes în afacerile lor. Soluţiile digitale joacă un rol din ce în ce mai important. După crearea cu succes a Metro Accelerator pentru sectorul HoReCa, împreună cu Techstars, a sosit momentul să trecem la următorul pas. Suntem convinşi că ai noștri clienți comercianţi independenţi pot obţine beneficii imense prin intermediul soluţiilor digitale – privind comunicarea cu clienţii, serviciile noi şi, de asemenea, privind operaţiunile lor de afaceri. Acesta este motivul pentru care am lansat Metro Accelerator pentru Retail. Împreună cu Techstars, dorim să ajutăm companiile inovatoare să se dezvolte cu succes. De-a lungul acestui proces, start-up-urile vor beneficia de un grad ridicat de susținere, inclusiv prin accesul la peste 100 de mentori”, afirmă Olaf Koch, Chairman of the Management Board of Metro AG.
Programul va fi implementat pe data de 12 iunie 2017 la Berlin. După trei luni de lucru cu peste 100 de mentori internaționali, echipele de start-up își vor prezenta companiile în fața investitorilor, reprezentanților principalilor lideri din domeniu și publicului, în cadrul Demo Day - Ziua Demo (de testare), care va fi organizată în septembrie 2017.



