Metro a extins magazinul din Pitești, la 20 de ani de la deschidere

La 20 de ani de la deschiderea magazinului din Pitești, Metro România a inaugurat o nouă clădire destinată serviciilor multicanal. Metro a extins magazinul din Pitești, la 20 de ani de la deschidere

Noua clădire are 2.900 mp, trei noi rampe dedicate serviciului de delivery, trei rampe cu lift pentru achizițiile de tip click&collect și o capacitate de depozitare de până la 1.900 de paleți, care se adaugă magazinului existent care are puțin peste 5.500 mp. Noua clădire este construită la cele mai înalte standarde pentru a oferi clienților toate facilitățile de care aceștia au nevoie într-un singur loc, de la aprovizionarea clasică prin vizita în magazin, până la ridicarea comenzilor prin serviciul click&collet și primirea achizițiilor online prin serviciul de delivery.

Prin noua extindere, magazinul beneficiază de o eficiență logistică crescută și o productivitate ridicată pe metru pătrat, care oferă clienților o experiență de cumpărare modernă și rapidă, cu respectarea tuturor normelor sanitar-veterinare.

Citiți și: Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză

Pentru operarea magazinului extins, echipa Metro Pitești are 14 noi colegi, care se alătură celor 148 deja existenți.

În întreaga lume, Metro are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020-2021, Metro a generat vânzări de 24,8 miliarde euro.

Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
După aproape patru ani la conducerea Metro România, Adrian Ariciu a fost promovat Executive Vice President pentru Europa de Est în cadrul...
Metro România lansează platforma de comunicare
Metro România lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor"
Metro România, liderul pieței locale de wholesale, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", concepută să sprijine și să...
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Adrian Ariciu, Metro: Ultimii trei ani, un antrenament extraordinar în ceea ce privește găsirea de soluții pentru orice fel de criză
Ultimii aproape trei ani au fost un antrenament extraordinar pentru noi în ceea ce privește dezvoltarea rezilienței și a soluțiilor pentru orice...
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Adrian Ariciu, CEO METRO România: Disponibilitatea mărfii la raft și prețurile competitive pot fi diferențiatori în domeniul nostru
Comerțul de proximitate se va dezvolta și mai mult în contextul aglomerărilor urbane, motiv pentru care va fi în continuare nevoie de comerț...
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...