Metro extinde programul ”De-ale noastre”
Programul ”De-ale noastre”dezvoltat de Metro Cash & Carry România în sprijinul producătorilor locali, se extinde în bazinul legumicol Matca din județul Galați, precum și în județele Călărași și Prahova. În acest moment, în program sunt implicaţi peste 100 de producători locali, din peste 33 comunități din România, fiind primul de acest fel de pe piața autohtonă care oferă sprijin în toate etapele cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare, trasabilitate), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei Metro România.
Programul ”De-ale noastre” a fost lansat în 2012, cu scopul de a susține dezvoltarea durabilă a afacerilor micilor producători de legume și fructe, precum și de a-i ajuta să își rezolve principalele probleme (posibilități reduse de promovare, precum și distribuție/ desfacere a produselor lor), contribuind totodată, la dezvoltarea economiei locale. Prima zonă inclusă în program a fost Poiana Mare din județul Dolj în 2012, urmată de zone din alte nouă județe: Olt, Mehedinți, Dâmboviţa, Tulcea, Ialomiţa, Vâlcea, Ilfov, Giurgiu și Argeş în 2014.
„Încă de la intrarea Metro pe piața din România, am susținut dezvoltarea economiei locale, având în vedere ca un loc important printre furnizorii noştri, să îl ocupe, în mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare și am avut în vedere cooperarea directă cu aceștia, astfel încât să le putem oferi clienților noștri o sortimentație variată de produse româneşti şi proaspete, precum şi să îi susţinem pe producătorii locali în a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de încredere şi de lungă durată cu Metro”, a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications Metro Cash & Carry România.
Anul acesta, programul a debutat în luna martie cu produse proaspete de sezon, precum: ceapă verde, ridichii și salată verde, iar în sezonul de vară atinge un vârf de producție și sortiment, cu peste 45 de articole de legume și fructe.
Metro operează în România 31 de unități cash & carry și dezvoltă în franciză rețeaua de magazine de proximitate La Doi Pași. Anul trecut, Metro România a trecut pe profit și și-a stabilizat vânzările, raportând o creștere ușoară a cifrei de afaceri, de la 4.488 mil. lei în 2014 la 4.494 mil. lei în 2015 – potrivit bilanțului depus la Ministerul de Finanțe, ocupând poziția a patra a topul celor mai mari jucători din comerțul cu bunuri de larg consum.





