Metro dezvoltă în Rusia o rețea de magazine sub format mic
Retailerul german Metro Cash & Carry și guvernul din Republica Tatarstan au semnat un acord pentru dezvoltarea rețelei Metro în districtul federal rus, scrie presa străină.
Astfel, până în anul 2020, rețeaua intenționează să deschidă încă 150 de magazine sub franciza Fasol, deja prezentă pe piața rusă. În plus, Metro va dezvolta un format nou de magazin mic, situat în locații comerciale mai puțin dezvoltate, în apropierea zonelor rezidențiale, cu focus pe produse proaspete.
În acest fel, retailerul va contribui la reducerea traficului, cumpărătorii din zonele în care vor fi construite magazinele nemaifiind nevoiți să meargă la cumpărături în magazinele mari, ce nu sunt situate în proximitate. Pentru acest proiect, Metro a achiziționat deja teren, iar lucrările de construcție au început.
Retailerul german Metro a raportat o creștere de 0,8% a afacerilor în primul trimestru al anului financiar 2017/18, de până la 10,1 miliarde euro. De asemenea, vânzările retailerului în țara natală au crescut cu aproximativ 2%, cele din Rusia au scăzut cu 9%, iar la magazinele Real vânzările s-au situat la două miliarde de euro, la același nivel cu anul trecut. Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de locaţii în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi.





