Metro a deschis „Piața produselor românești” la Düsseldorf

Metro Cash & Carry  a inaugurat recent „Piața produselor românești” în cadrul magazinului din orașul german Düsseldorf.  La deschidere au participat Costin Borc, Ministrul Economiei din România precum și Pieter Boone, CEO Metro Cash & Carry International.  Metro a deschis „Piața produselor românești” la Düsseldorf

„Piața produselor românești” este dedicată promovării produselor românești în Germania. De asemenea, Metro a prezentat și programul  "De-ale noastre”,  inițiativă care sprijină micii antreprenori locali din sectorul agricol pe parcursul întregului proces de producție.

La ceremonia de deschidere,  Pieter Boone a vorbit și despre aniversarea a 20 de ani de Metro în România, fiind primul investitor străin important care a intrat în sectorul comercial în 1996.

Metro Cash & Carry este reprezentată în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry, iar în România deține 30 de magazine la nivel național. Compania a încheiat anul financiar 2015 cu vânzări de 4,49 de miliarde de lei, diminuându-și scăderea față de anul anterior.

 

 

 


 

Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România, investiții în dezvoltarea rețelei cash&carry după 11 ani
Metro România reia investițiile în expansiune după 11 ani și anunță relocarea magazinului Metro Punct din Buzău și transformarea acestuia...
 Metro inaugurează 22 de noi magazine LaDoiPași
Metro inaugurează 22 de noi magazine LaDoiPași
Metro anunță deschiderea a 22 de magazine noi LaDoiPași în toată țara, rețeaua poziționându-se ca fiind cel mai mare lanț de magazine...
Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro, a ajuns la 1.470 de magazine
Rețeaua LaDoiPași, deținută de Metro, a ajuns la 1.470 de magazine
LaDoiPași, rețeaua de magazine în sistem de franciză deținută de Metro Cash&Carry, a continuat să se extindă într-un ritm alert, iar anul...
 METRO susține antreprenorii din sectorul HoReCa prin noua campanie de Crăciun: „Uită de gătit”
METRO susține antreprenorii din sectorul HoReCa prin noua campanie de Crăciun: „Uită de gătit”
În contextul Covid-19, când vânzările pe care le aduce acest sezon industriei HoReCa nu sunt cele așteptate, METRO a lansat la nivel global...