Metro a deschis „Piața produselor românești” la Düsseldorf
Metro Cash & Carry a inaugurat recent „Piața produselor românești” în cadrul magazinului din orașul german Düsseldorf. La deschidere au participat Costin Borc, Ministrul Economiei din România precum și Pieter Boone, CEO Metro Cash & Carry International.
„Piața produselor românești” este dedicată promovării produselor românești în Germania. De asemenea, Metro a prezentat și programul "De-ale noastre”, inițiativă care sprijină micii antreprenori locali din sectorul agricol pe parcursul întregului proces de producție.
La ceremonia de deschidere, Pieter Boone a vorbit și despre aniversarea a 20 de ani de Metro în România, fiind primul investitor străin important care a intrat în sectorul comercial în 1996.
Metro Cash & Carry este reprezentată în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry, iar în România deține 30 de magazine la nivel național. Compania a încheiat anul financiar 2015 cu vânzări de 4,49 de miliarde de lei, diminuându-și scăderea față de anul anterior.



