Mega Image se apropie de pragul de 600 de magazine
Retailerul Mega Image a deschis anul trecut 69 de magazine, cu 16 mai multe comparativ cu 2016, ajungând la o rețea de 596 de unități la nivel național.
Dintre aceste deschideri 20 au fost operate sub sigla Mega Image, iar 49 în formatul de proximitate Shop&Go. Luna decembrie a fost cea mai activă, cu 21 de noi deschideri în București, Cluj, Brașov, Giurgiu și Târgoviște.
Tot în luna decembrie, Mega Image a lansat pe piață un nou concept Shop&Go – Mega Apetit, bazat pe ready meals. Acesta este situat în centrul comercial Plaza Mall, din Bucureşti, și este conceput special pentru zona de food court şi zona de birouri, iar produsele vor fi în principal din gama Mega Apetit: sendvişuri, aperitive, salate, supe, ciorbe, feluri principale, dulciuri şi meniuri complete.
O noutate în noul magazin sunt mâncărurile gătite, calde sau reci, care includ de la reţete româneşti până la preparate gourmet, pregătite la foc sau pe grătar cu cărbune.
„Anul 2017 a fost un an bun, cu multe provocări care ne-au ajutat să ne dezvoltăm şi să ne îndeplinim toate obiectivele propuse. Un prim succes al acestui an a fost intrarea pe piaţa de retail din Cluj Napoca, unde am venit în întâmpinarea consumatorilor dar şi a producătorilor locali. De asemenea, în 2017 ne-am consolidat poziţia în Bucureşti prin creşterea numărului de locaţii Shop&Go și Mega Image, am lansat propria platformă de e-commerce. (...) Aşadar, încheiem anul în forţă, printr-o accelerare a expansiunii”, a declarat Vassilis Stavrou, Director General Mega Image.
Compania, cu peste 10.000 de angajați, a încheiat anul 2016 cu afaceri de 4,32 de miliarde de lei, raportând o majorare de 21% prin comparație cu anul 2015.