Mega Image lansează o nouă marcă proprie

Retailerul Mega Image lansează o nouă marcă proprie sub brandul MEGA, care cuprinde atât produse alimentare, cât și articole nealimentare, disponibile în toată rețeaua de magazine, anunță compania. Mega Image lansează o nouă marcă proprie

Astfel, noua marcă proprie MEGA oferă o gamă variată de produse alimentare, atât cele de bază (precum lactate și ouă, fructe și legume, ingrediente culinare, produse de panificație, mezeluri, dulciuri, snacks, apă și sucuri), cât și specialități (precum preparate din carne, produse din rețete locale sau internaționale, brânzeturi, deserturi). În total, gama aduce peste 360 de produse, dintre care 250 de produse alimentare, cu peste 45% din categoria proaspete, care vor ajunge treptat în toate magazinele.

Noua marcă proprie include și peste 110 produse nealimentare, de la produse de curățenie, la cosmetice și îngrijire personală. În același timp, în cadrul noii mărci proprii MEGA sunt cuprinse și gamele BIO și ECO pentru ambele categorii de produse, alimentare și nealimentare.

În prezent, peste 50 de produse sunt deja la raft, din categoriile lactate, ouă, legume, fructe, delicatese, mezeluri, iar anul viitor vor ajunge cele peste 360 de produse alimentare și nealimentare în toate magazinele Mega Image și Shop&Go.

Lansarea noii mărci proprii va fi o prioritate strategică pentru Mega Image, iar portofoliul de mărci proprii 365 și Delhaize va fi redus pentru a face loc și mai mult integrării mărcii MEGA.

Portofoliul de mărci proprii Mega Image include branduri precum: Gusturi românești, Mega Apetit, Le Boucher, Bun de tot, Delicata, Perla, Nature’s Promise, Taste of Inspirations.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 906 magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

 

Mircea Moga, CEO Mega Image România: În contextul actual trebuie să fii o mașină performantă de retail
Mircea Moga, CEO Mega Image România: În contextul actual trebuie să fii o mașină performantă de retail
2023 va rămâne în istoria retailului drept anul în care Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a plătit 1,3 miliarde de euro pentru preluarea...
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro,...
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image anunță parteneriatul cu Glovo pentru extinderea serviciului de livrare rapidă a cumpărăturilor online, care completează platforma...
Mega Image trece de pragul de 900 de magazine la nivel național
Mega Image trece de pragul de 900 de magazine la nivel național
Mega Image mizează pe expansiunea rețelei de magazine care, în luna octombrie, a depășit pragul de 900 de magazine la nivel național. Astfel,...