Mega Image lansează un program de susținere a legumicultorilor

În dorinţa de a aduce mai multe legume româneşti în propriile reţele de magazine şi de a se promova cu acestea, retailerii continuă să dezvolte parteneriate cu producătorii autohtoni de legume, ultimul care a dezvoltat un astfel de proiect fiind Mega Image. Mega Image lansează un program de susținere a legumicultorilor

Astfel, reţeaua Mega Image a lansat, în această vară, un nou program pentru brandul propriu Gusturi românești, denumit “Gusturi Românești de la gospodari”.  În cadrul programului șase sortimente de legume de sezon - roșii, vinete, ardei gras alb, ardei kapia roșu, castraveți cornișon și salată verde, ajung în toate magazinele Mega Image din țară, direct de la producătorii locali în perioada verii, din iunie până în septembrie.

”«Gusturi Românești de la gospodari» reprezintă un parteneriat pe termen lung al retailerului. ”Echipele noastre sunt alături de agricultori din momentul pregătirii culturii, în timpul cultivării și până în etapa de cules. În acest fel, ne îndeplinim obiectivul de a oferi consumatorilor produse gustoase direct de la producători”, a declarat, într-un comunicat, Vasilis Stavrou, Director General al Mega Image.


Citește și:

Evoluția retailului și fiscalizarea revitalizează piața de legume-fructe


Pe tot parcursul cultivării, specialiștii Mega Image verifică întregul proces de producție, iar un inginer agronom oferă periodic consultanță fiecărui producător. În final, în cadrul parteneriatului, Mega Image garantează preluarea întregii producții.

„Un obiectiv al programului a fost acela de a susține comunitățile locale. Astfel, am inclus în cadrul programului 55 de producători ce au fost selectați după mai multe criterii: zona de proveniență să fie recunoscută pentru calitatea solului, experiență de peste trei ani în cultivare, analize pentru teren și pentru apă, proximitatea terenului față de depozitul Mega Image, la maximum 150 de km pentru asigurarea prospețimii” a adăugat Mircea Moga, Director Comercial al Mega Image.

Fermele agricultorilor sunt localizate în localitățile: Vidra, Băleni, Colibași, Mogoșești, Radovanu, Greaca și Buzău.

„Am lansat acest proiect pornind de la dorința de a readuce gustul adevărat al legumelor pe masa clienților și ne-am dat seama că este nevoie de un proiect mult mai amplu decât o simplă colaborare cu producătorii locali. De aceea am ales un sortiment restrâns de legume pentru care ne-am implicat de la selecția soiurilor, până la testarea produselor înainte de a ajunge pe rafturi”, a completat Adrian Nicolaescu, Director Marketing al Mega Image.   

Compania Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize deţine cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 427 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (202), Shop&Go (222), AB COOL FOOD (1), Gusturi Romanești (1), Mega Drive (1).

Mircea Moga, CEO Mega Image: „Vom continua să investim în extinderea rețelei”
Mircea Moga, CEO Mega Image: „Vom continua să investim în extinderea rețelei”
În paralel cu investițiile în extindere și modernizarea unităților existente, Mega Image a pariat anul trecut pe consolidarea zonei de...
Mega Image lansează o nouă marcă proprie
Mega Image lansează o nouă marcă proprie
Retailerul Mega Image lansează o nouă marcă proprie sub brandul MEGA, care cuprinde atât produse alimentare, cât și articole nealimentare,...
Mega Image trece de pragul de 900 de magazine la nivel național
Mega Image trece de pragul de 900 de magazine la nivel național
Mega Image mizează pe expansiunea rețelei de magazine care, în luna octombrie, a depășit pragul de 900 de magazine la nivel național. Astfel,...
Mega Image, investiție de 1,3 mil. de euro în fructe și legume românești
Mega Image, investiție de 1,3 mil. de euro în fructe și legume românești
Mega Image susține pentru al optulea an producătorii locali de legume și fructe prin programul „Gusturi românești de la gospodari”. Peste...