L’Oreal deschide al doilea magazin sub brandul Kiehl’s

Producătorul francez de cosmetice L'Oreal continuă să se extindă pe piaţa locală de retail și a inaugurat săptămâna trecută cel de-al doilea magazin de produse cosmetice premium sub brandul Kiehl's Since 1851, în centrul comercial Băneasa Shopping City. L’Oreal deschide al doilea magazin sub brandul Kiehl’s

Inaugurarea vine la doar câteva luni de la inaugurarea primul magazin Kiehl's din România. Noua unitate are o suprafaţă de 60 mp, faţă de 70 mp în cazul magazinului deschis în martie în AFI Palace Cotroceni și este a doua de la nivel mondial, după Kiehl’s din Londra, cu un design nou. Magazinul oferă o staţie de mostre, o zonă de cadouri şi centru de testare și din sortimentație nu fac parte produse din portofoliul L’Oréal distribuite în retail.

Kiehl’s Since 1851 a fost lansat pe piaţa din Statele Unite iniţial ca o farmacie, ulterior fiind dezvoltat într-o companie producătoare de produse premium de îngrijire a pielii şi a părului. Brandul a fost achiziţionat de L’Oreal în anul 2000. În prezent, la nivel mondial  funcţionează câteva sute de unităţi de sine stătătoare. La nivel regional, magazine Kiehl’s mai sunt operaţionale în Cehia Şi Polonia.

L’Oreal, cel mai mare producător de cosmetice la nivel mondial, este prezent pe piaţa locală de peste 17 ani. Compania este organizată pe patru divizii operaţionale: divizia de retail (cu branduri precum L’Oréal Paris, Garnier şi Maybelline), divizia dermatocosmetice (Vichy şi La Roche-Posay), divizia de produse profesionale (L'Oréal Professionnel , Matrix şi Kerastase) şi diviza de lux ((Lancôme, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel şi Cacharel).

Compania a înregistrat în România în 2014 o cifră de afaceri de 278 mil. lei (62,5 mil. euro), în creștere cu 5% față de anul anterior.
 

 L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal Groupe a raportat vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față...
Studiu: Tulburările de pigmentare ale pielii, impact semnificativ asupra calității vieții
Studiu: Tulburările de pigmentare ale pielii, impact semnificativ asupra calității vieții
L'Oréal Dermatological Beauty a prezentat rezultatele a două studii globale privind sănătatea pielii, desfășurate de La Roche Posay (LRP) și...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
L’Oréal aduce un nou brand de skincare în România
L’Oréal aduce un nou brand de skincare în România
L’Oréal România, unul dintre cei mai mari jucători din piața produselor cosmetice, aduce un nou brand în portofoliul său. Este vorba despre...
România, în topul celor mai performante țări pentru L'Oréal, în S1
România, în topul celor mai performante țări pentru L'Oréal, în S1
L'Oréal, unul dintre cei mai importanți jucători din industria globală a cosmeticelor, a afișat la nivelul Europei de Est un avans de 7,5% a...
L'Oréal România deschide primul magazin propriu din Timișoara
L'Oréal România deschide primul magazin propriu din Timișoara
L'Oréal România, al doilea cel mai important jucător din industria locală a cosmeticelor, ajunge la o rețea de 12 magazine proprii odată cu...