L’Oréal aduce un nou brand de skincare în România
L’Oréal România, unul dintre cei mai mari jucători din piața produselor cosmetice, aduce un nou brand în portofoliul său. Este vorba despre Mixa, brand de skincare potrivit pentru toate nevoile pielii sensibile.
Pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor consumatorilor de pretutindeni, L’Oréal a creat un portofoliu de mărci organizat în patru divizii strategice, toate având drept numitor comun misiunea de a crea frumusețea care mișcă lumea: Divizia de Cosmetică Activă, Divizia Luxe, Divizia Produselor Profesionale și Divizia Produselor de Larg Consum, cea care democratizează produsele pentru o frumusețe accesibilă și sustenabilă.
Citește și: 2021, un an de consolidare pentru L’Oréal România
Lansarea brandului MIXA vine în completarea portofoliului de mărci și produse adresate îngrijirii pielii, cu un accent puternic pe pielea sensibilă. "Categoria de skincare a crescut cu două cifre anul trecut, fiind segmentul cu cea mai mare creștere la nivelul întregului portofoliu, un avans puternic înregistrându-se atât pe divizia de cosmetice active, cât și pe dermatocosmetice, trend influențat de nevoia consumatorilor de a se îngriji într-un context atât de impredictibil", povestea Vanya Panayotova, GM L’Oréal România & Adria-Balkans într-un interviu acordat Progresiv.
Produsele de îngrijire MIXA sunt elaborate sub supravegherea experților dermatologi și respectă standarde stricte de formulare. Produsele vor fi disponibile în drogheriile și farmaciile partenere și online.
Povestea MIXA a debutat în mediul farmaceutic francez, în 1924, marca fiind inițiată și dezvoltată de către doctorul farmacist Roger. Acesta și-a folosit experiența farmaceutică, prin amestecarea ingredientelor active cu cele tradiționale, pentru a crea un unguent care să amelioreze pielea sensibilă și uscată a mâinilor. De aici s-a născut și numele brandului MIXA care se referă la acțiunea de mixare tradițională. Timp de aproape 100 de ani, portofoliul MIXA s-a extins, de la produse pentru îngrijirea mâinilor, la produse dedicate pielii sensibile a bebelușilor, urmând ca astăzi să ofere rutine hipoalergenice complete de îngrijire a tenului, a corpului, dar și pentru bebeluși și copii. În prezent, acest brand franțuzesc își consolidează reputația de specialist în îngrijirea pielii sensibile oferind produse care îmbină eficacitatea cu siguranța.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 24 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.