Lidl România testează un nou produs în categoria de pește proaspăt
Lidl România testează, în premieră, un nou produs în categoria de pește proaspăt: burgerul de somon Fish Today, singurul burger cu somon proaspăt disponibil pe piață, produs în colaborare cu un partener local.
Acest produs face parte dintr-un proiect pilot desfășurat în 20 de magazine Lidl aflate în zona București, Constanța și Tulcea, ca parte a strategiei Lidl de extindere a sortimentației cu opțiuni mai sănătoase și sustenabile pentru o alimentație conștientă.
Noul produs reflectă preocuparea Lidl de a inova în sortimentul de produse și de a promova un stil de viață sănătos și o dietă echilibrată, oferind o alternativă gustoasă și nutritivă la burgerii clasici din carne de vită sau porc. Cu un conținut de 92% somon (Salmo Salar, origine Norvegia), completat de 7% fibră de mazăre și cartof și 1% sare, acest burger este produs de un partener din România și se remarcă prin calitatea ingredientelor și prospețimea materiei prime.
Burgerul de somon face parte dintr-un test de sortiment care include șapte articole noi. Produsele acoperă o varietate de specialități din pește și fructe de mare, menite să contribuie la un stil de viață sănătos și o dietă conștientă, prin diversificarea ofertei de produse cu pește: Fish Today – burger de somon, file de cod proaspăt cu piele, Tuna Today – tataki de ton, creveți întregi prefierți (calibru 20/30), Shrimps Today – creveți Vannamei (calibru 20/30), creveți Black Tiger (calibru 30/40) și cocktail de fructe de mare.
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde de lei net, cu 9% mai mult decât în anul calendaristic 2023. Rezultatul a fost susținut de expansiune, de creșterea numărului de clienți, dar și de dezvoltarea programului de loializare Lidl Plus.
În același an calendaristic, Lidl România a realizat investiții de peste 800 de milioane de lei și a redirecționat către bugetul de stat peste 2,8 miliarde de lei, sumă ce include taxe și impozite, alte aproape 80 de milioane de lei taxe de mediu, dar și valoarea contribuțiilor și impozitelor achitate pentru cei peste 13.000 de angajați. Concret, în anul calendaristic 2024, pentru cei peste 13.000 de angajați, Lidl România a contribuit la bugetul de stat cu peste 647 de milioane de lei și a oferit noi locuri de muncă prin deschiderea de noi magazine și dimensionarea joburilor administrative în acord cu expansiunea rețelei. Totodată, Lidl România anunță că a investit peste 257 de milioane de lei net doar în bonusuri pentru angajați.





