Lidl România testează un nou produs în categoria de pește proaspăt

Lidl România testează, în premieră, un nou produs în categoria de pește proaspăt: burgerul de somon Fish Today, singurul burger cu somon proaspăt disponibil pe piață, produs în colaborare cu un partener local. Lidl România testează un nou produs în categoria de pește proaspăt. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Acest produs face parte dintr-un proiect pilot desfășurat în 20 de magazine Lidl aflate în zona București, Constanța și Tulcea, ca parte a strategiei Lidl de extindere a sortimentației cu opțiuni mai sănătoase și sustenabile pentru o alimentație conștientă.

Noul produs reflectă preocuparea Lidl de a inova în sortimentul de produse și de a promova un stil de viață sănătos și o dietă echilibrată, oferind o alternativă gustoasă și nutritivă la burgerii clasici din carne de vită sau porc. Cu un conținut de 92% somon (Salmo Salar, origine Norvegia), completat de 7% fibră de mazăre și cartof și 1% sare, acest burger este produs de un partener din România și se remarcă prin calitatea ingredientelor și prospețimea materiei prime.

Burgerul de somon face parte dintr-un test de sortiment care include șapte articole noi. Produsele acoperă o varietate de specialități din pește și fructe de mare, menite să contribuie la un stil de viață sănătos și o dietă conștientă, prin diversificarea ofertei de produse cu pește: Fish Today – burger de somon, file de cod proaspăt cu piele, Tuna Today – tataki de ton, creveți întregi prefierți (calibru 20/30), Shrimps Today – creveți Vannamei (calibru 20/30), creveți Black Tiger (calibru 30/40) și cocktail de fructe de mare.

Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde de lei net, cu 9% mai mult decât în anul calendaristic 2023. Rezultatul a fost susținut de expansiune, de creșterea numărului de clienți, dar și de dezvoltarea programului de loializare Lidl Plus.

În același an calendaristic, Lidl România a realizat investiții de peste 800 de milioane de lei și a redirecționat către bugetul de stat peste 2,8 miliarde de lei, sumă ce include taxe și impozite, alte aproape 80 de milioane de lei taxe de mediu, dar și valoarea contribuțiilor și impozitelor achitate pentru cei peste 13.000 de angajați. Concret, în anul calendaristic 2024, pentru cei peste 13.000 de angajați, Lidl România a contribuit la bugetul de stat cu peste 647 de milioane de lei și a oferit noi locuri de muncă prin deschiderea de noi magazine și dimensionarea joburilor administrative în acord cu expansiunea rețelei. Totodată, Lidl România anunță că a investit peste 257 de milioane de lei net doar în bonusuri pentru angajați.

plafonare_adaos_comercial_la_produsele_romanesti
Adaosul comercial pentru alimente de bază, plafonat pentru încă trei luni
Guvernul a aprobat Ordonanța de Urgență propusă de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale privind prelungirea termenelor de aplicare a...
Rețeaua Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița și se apropie de borna 100. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Rețeaua Magazine DIANA deschide o nouă locație în județul Dâmbovița
Rețeaua Magazine DIANA continuă extinderea în zonele cu potențial de dezvoltare locală și inaugurează un nou magazin în satul Ulmi, comuna...
inghetata consum si vanzari in sezon iulie august
Sezamo mizează pe artizanal și inovație pentru a impulsiona vânzările de înghețată
Vânzările de înghețată înregistrate de supermarketul online Sezamo înregistrează o creștere de 105% în luna iunie față de luna...
taxe fiscalitate controale 1
Cum au ajuns retailerii alimentari să plătească impozitul suplimentar din sectorul de petrol şi gaze naturale și de ce trebuie exceptați?
Retailerii alimentari și de bricolaj (DIY - do it yourself), importatorii și dealerii auto, precum și companiile din sectorul agribusiness ajung...
Lidl România deschide al 17-lea magazin din acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl România deschide al 17-lea magazin din acest an
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în orașul Mizil, județul Prahova, cel de-al 17-lea inaugurat în...
Supermarket La Cocoș se vinde, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
O nouă tranzacție în retail: Proprietarul Kaufland și Lidl vrea să preia La Cocoș
Grupul Schwarz, proprietarul rețelelor Kaufland și Lidl, intenționează să preia pachetul majoritar de acțiuni al companiei Supermarket La...