Lidl România deschide alte două magazine
Lidl România, liderul pieței de retail, care și-a menținut poziția și în 2021, continuă expansiunea și inaugurează alte două magazine. Noile locații sunt în județul Cluj, în Giurgiu și comuna Apahida și creează peste 45 de noi locuri de muncă. Lidl ajunge astfel la o rețea de 330 de unități comerciale, bifând de la începutul acestui an nouă magazine noi și trei redeschideri.
Noul magazin Lidl din Giurgiu se află pe Strada Miron Nicolescu, nr. 10, iar cel din Apahida este situat pe Strada Libertății, nr. 31. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m². De asemenea, unitatea Lidl din Giurgiu dispune de 115 locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Apahida are peste 135 de locuri de parcare. Odată cu deschiderea celor două magazine Lidl, au fost create peste 45 de noi locuri de muncă.
Orarul de funcționare al unității din Giurgiu va fi următorul: între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 20:00. În Apahida, magazinul Lidl va funcționa între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 08:00 și 21:00. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din Giurgiu și Apahida dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.
În 2020, Lidl a reușit performanța de a detrona liderul de zece ani al pieței locale de retail, Kaufland. Anul trecut, retailerul german și-a menținut poziția din fruntea clasamentului, înregistrând o creștere de 16% față de anul anterior. Rezultatele raportate de Lidl nu sunt surprinzătoare, canalul de discount câștigând cei mai mulți cumpărători, potrivit datelor de retail audit. Mai multe detalii despre evoluția marilor lanțuri de retail în 2021 găsiți în analiza Progresiv AICI.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. Retailerul, intrat pe piața din România în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus, a raportat pentru 2020 o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 32% față de 2019.