Lidl deschide un nou magazin
Lidl, liderul pieței locale de retail, continuă să se extindă în România și deschide un nou magazin, în orașul Oradea, județul Bihor. Odată cu deschiderea magazinului, retailerul creează 20 de locuri de muncă. Mai mult, rețeaua discounterului ajunge astfel să numere, în prezent, 336 de magazine la nivel local.
Noul magazin Lidl din Oradea este situat pe strada Ogorului, Nr. 154A, are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și dispune de peste 125 de locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă între 07:30 și 22:00, iar duminică între 08:00 și 21:00.
„Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din București și Brănești dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare”, declară reprezentanții Lidl.
În 2021, Lidl și-a consolidat poziția de lider, retailerul german raportând o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Este al doilea an în care Lidl reușește această performață și ia fața Kaufland, rețeaua de retail care a dominat clasamentul timp de zece ani. Rezultatele raportate de Lidl nu sunt surprinzătoare, canalul de discounter câștigând cei mai mulți cumpărători, potrivit datelor de retail audit. Mai multe detalii despre evoluția marilor lanțuri de retail în 2021 găsiți în analiza Progresiv AICI.
Parte a grupului Schwarz, Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În România, retailerul a intrat pe piață în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus.